27 november 2011

and it will all be different.

bonjour, ik wil eigenlijk wat meer met foto's doen op mn blog, maar zo veel foto's maak ik echt niet. naja miss heb ik nog een foto van het stijldansen op scouting.. maar die is niet zo charmant :p, maaaar okeee I'll post it after I wrote this. weekend is chill. vrijdag: met zn allen naar de mac, met sooooof <3, en dan in de avond stijldansenc:. zaterdag: naar de bios naar breaking dawn part 1! zo een leuke film, maar wel echt een kut eind.. nu een jaar wachten op 't volgende deel ;o, daarna naar school voor lang en gelukkig, zo origineel ;o. en vandaaaaaag; PYJAMA DAG <3. gewoon chill niks doen (:
naja zoals beloofd een foto van het stijldansen:


ahaha, beetje groot is de foto wel, maargoed c:
beloofd is beloofd c:
en de titel slaat op dat ik anders ga posten.
you will see it soon.
x manon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.