24 december 2014

The Christmas Tag

Foto door Madelief Zandt
Bij mijn lieve vriendinnetje Joyce (die ook een eigen blog heeft, waar je heen gaat als je op haar naam klikt) zag ik The Christmas Tag staan. Nu heb ik volgens mij wel veel kerst tags gedaan, maar ik was toch vrij benieuwd of dit er een was die ik nog niet kende. En dit was het geval! Dus wat denk ik: Gelijk doen die tag! Ook hou ik gewoon van de kerstsfeer, kerst tijd, alles aan kerst. Dus om nog even meer in de kerst sfeer te komen, deze tag voor jullie.

Echte kerstboom of een neppe?
Nou. Blijkbaar ben ik sinds kort allergies voor dennenaalden. Ik, met een allergie, is dat ooit voorgekomen? Ik moest op mijn werk al de kerststukjes inruimen en de kerstbomen (waarvan we best een aantal nog verkochten), en ik had ineens allemaal blaasjes op mijn armen die begonnen te branden. Gelukkig gingen ze na een aantal uur vanzelf weg, sommige bleven wel nog te zien. De week erna had ik het weer. Dus ik ben er echt allergies voor. :(. Dus doe mij dan maar, helaas, een neppe. Gelukkig hebben wij een andere versie van een kerstboom: een winterboom. :)

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
100% goud! Ik ben sowieso al meer van het goud. Maar ik vind het ook enorm mooi als het warmte uitstraalt. Is toch iets gezelliger? Ik weet het niet precies, maar mijn gedachtes kwamen heel snel met GOUDD!, dus ja, goud. ;)

Favoriete kerstliedje?
Snow is falling, all around us, children playing, having fun. It's the season, love and understanding. Merry Christmas, Everyone!

Favoriete kerstfilm?
Ik heb eigenlijk niet zo veel kerstfilms gezien. Ik heb de disney versie van kerst gezien, the polar express, the nightmare before christmas (iets staat me bij dat dat ook van disney is..), en zelf keken wij ook wel eens snowdogs. De leukste vond ik toch die van disney haha, want, ja, disney.

Uiteten of zelf koken?
Dit vind ik een hele lastige. Uiteten is toch wel heel speciaal en gezellig. Maar zo pittig duur en eigenlijk eet ik nooit iets wat ik écht wil. Thuis koken kan je ook heel speciaal maken, maar dan moet je dat wel doen en ook de tijd voor hebben. Maar hoe leuk is het om samen te koken? Is wel veel om te koken trouwens... Dus ik weet het niet!

Favoriete cadeau om te krijgen?
Eigenlijk ben ik enorm moeilijk met cadeau's. Ik weet nooit wat ik moet vragen. Ik heb het vaak al zelf gekocht, of het is gewoon echt te duur. Dit jaar kwam ik toch uit op creatieve spullen, boeken, albums, make-up en een wintertrui/kersttrui! Wat ik hiervan het leukst vind weet ik niet helemaal. Misschien dan toch de wintertrui hahaha.

Witte kerst: yay of nay?
Met kerst hoef ik toch niet naar buiten. Dus hoef ik alleen naar de sneeuw te kijken. Sneeuw is heel mooi, en zolang ik warm binnen zit vind ik het helemaal prima. Als het daarna maar weg is. Want ik hou niet van de kou, of je voortbewegen in de sneeuw.

Kleuren in de boom?
Wij hebben zelf altijd witte en lichtroze ballen. Hoe schattig staat dat? Ook kan goud denk ik prima in de boom. En mijn familie heeft op de een of andere manier altijd paars in de boom, wat ik ook wel heel chique vind staan! Mij maakt het eigenlijk niet uit welke kleuren er in zitten, het gaat er om hoe je het combineert!

Jurkjes of winterse truien?
De winterse truien zijn zo mooi en fijn! Ik kan er echt dagen in rondlopen :). Maar voor kerst heb ik toch ook al jurkjes gekocht. Want jurkjes zijn zo leuk om te kopen en ze zijn zo mooi.

Vroeg opstaan of uitslapen met kerst?
Ik blijf liever zo lang mogelijk uitslapen met kerst. Iedereen is hier dan altijd enorm gestresst, en dat vermijd ik liever. Maar er wordt altijd al vanalles enorm vroeg ondernomen, dus ik kan niet eens uitslapen. Balen. Dit jaar heb ik het zo geregeld dat ik 's ochtends werk, dus hopelijk de stress alsnog kan vermijden, yes. Punten voor mij!

Dit was dan alweer de tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Als jullie hem willen overnemen mag dat natuurlijk. Fijne feestdagen!

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.