26 augustus 2012

Hoi

Daar ben ik weer! terug van weg geweest :) 2 en een halve week naar Frankrijk. Wat was het heerlijk! Maar hierdoor heeft mijn blog wel al die tijd stil gelegen, helaas, helaas. Ik weet niet of ik aankomend jaar mijn blog kan combineren met school, maar dat zien we dan wel.  Nu kon ik gewoon niet wachten tot ik weer een post kon maken. En toen schoot me te binnen dat jullie nog foto's van mij tegoed hadden. Foto's die ongeveer midden Juli waren gemaakt, terwijl het nu eind augustus is. Maar dat maakt wat mij betreft niet uit, het was zo een leuke week! Ook zie je nog een paar foto's van mij op kamp. yeah!







Te beginnen met een heerlijk dagje stad met mn vriendinnetjes: Anouk, Madelief en Meike. Hierboven zie je Madelief even inkopen doen bij de hema voor schoolspullen. Haha!


Eventjes nog langs de blokker om een NS dagkaart te halen, want de dag erna zou ik met Madelief naar Arnhem gaan om Youri weer te zien, die ik al 2 jaar niet had gezien.


Eventjes lunchen bij de Hema, wat een troep is het eigenlijk. Allemaal eten voor 4 mensen bij elkaar. Aarbeien, ander fruit, croissantjes, chocolade broodjes, chocolademelk en jus d'orange. 


Meike - Manon - Madelief
Hier hadden we Pepijn (het vriendje van Anouk) net opgehaald van het station. Toen ging pepijn gratis Oreo's halen bij America Today omdat hij met tienertoer reisde. Wij gingen op de grond zitten, en dus oreo's eten. Toen we zagen dat het raam wel erg spiegelde moest er natuurlijk een foto worden gemaakt. Meike had de hoed van Pepijn op trouwens :)


We zijn ook nog even langs de six geweest. Aangezien ik een obsessie heb voor kruizen, spikes en studs vond ik dit natuurlijk een geweldige ring. MEENEMEN!


Uitzicht over de rivieren/grachten van Haarlem. Toch wel mooi zo.



Die avond ging ik naar een musical. Madelief haar zusje Aloe had haar groep 8 musical, en ik was uitgenodigd. Het voelde even heel raar om daar te zitten, maar het was zo leuk. Iedereen die zo zijn best deed, en al die kinderen die moesten huilen aan het einde van de musical omdat ze uit elkaar gingen naar de middelbare school. En dan zit je naast Meike en Madelief die helemaal mee huilen met hen. Wel een heerlijke avond.



Ik bleef bij Madelief slapen. Eigenlijk hadden we het idee om 8 uur uit bed te gaan om vroeg de trein naar Arnhem te nemen, maar we versliepen ons en waren een uur later uit ons bed dan geplannt. Dan maar ontbijten in de trein: appelflap met heerlijk koffie. Jumjum.


En dan heeft je trein een uur vertraging. Zo saai, het enige uitzicht wat we hadden waren deze schapen. Haha!


Eindelijk om 12 uur aangekomen in Arnhem. Voor de rest heb ik alleen maar foto's van Arnhem op mijn camera staan, die ik niet aan mijn computer kan koppelen. Dus youri staat er niet op. Helaaaas pindapoep.


Precies een week hierna ben ik met Madelief naar Hoofddorp geweest. En dit waren alle tassen die we mee terug namen, in de bus en op de fiets. Dat was wat.

Grote body shop tas - Primark - Madelief dr tas - body shop - Primark - coolcat - body shop - mijn tas


Dit is de groepsfoto van het kamp 2012 met alle lieve mensen die mee waren!
Van boven naar onder, van links naar rechts;
David - Patty - Wieteke - Eva - Koen - Jordy - Alex - Ruben - Caroline
Larissa - Britt - Bram - Frank - Hugo - Marvin
Daan - Frederick - Rick
Syrina - Manon - Ivy - Katja - Graziella


Dit ben ik, in mn scouting kleding :) Nog zonder blouse!
Ik was net bij Daan op zn rug naar boven gekomen. Omdat ie heel lief was, en de heuvels in Wiltz iets te steil waren voor mijn zwakke enkels en knieƫn.


Dit zijn mijn neefje en ik, alweer op de terug weg. Ik lag half op jordy en daar wilde ze een foto van, maar op dat moment keek ik precies naar jordy van; Jordy, je bent echt raar. Moment opname dus!


En dit vind ik wel een mooie afsluitfoto. De laatste avond, lopend naar een restaurant om met 23 mensen pizza te eten :).

Hopelijk voelde jullie de sfeer een beetje die er hing op de foto's die ik voelde op dat moment. Als ik er weer naar kijk voel ik het helemaal opnieuw, heerlijk!

Big hug, Manon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.