14 september 2012

Nieuwe obsessie: spikes, studs en kruisjes!

Kennen jullie dat ook? Dat je opeens een soort kledingstuk/sieraad/accessoire uit het niets super leuk vind? Ik heb dat best vaak. Van de een op de andere dag denk ik bij mezelf: maar als je het zo combineert staat het superleuk, en hoort het bij mij. En dan heb ik er weer een nieuwe obsessie bij, die niet zo makkelijk weer weggaat. En nu heb ik dit met maarliefst 3 sieraden: spikes, studs en kruizen! Verwerkt in kledingstukken, oorbellen, kettingen, tassen noem maar op, ik ben er gek van!






Spikes. Deze obsessie heb ik nog niet zo lang, alleen is deze wel het grootst. Ik vind het geweldig om m'n oorbellen met spikes in te hebben of m'n ketting met spikes erin verwerkt om te hebben. Het geeft net dat ene extra. Het geeft iets stoers, soms gevaarlijks en stel je hebt een lieve outfit aan en je combineert het met spikes dan geeft het al meteen een andere uitstraling. Dan is het geen lieve look meer. En daar hou ik van :). Helaas valt spikes moeilijk te verwerken in kleding.. Maar kan je dit alleen in sieraden verwerken.


Studs. Ik heb ze al heel lang in de gaten gehouden. Altijd als ik in de pop shop kwam (gothic/alto winkel) dan zag ik altijd al de riemen met studs liggen. Ze worden al lang door de mensen met een wat apartere kledingstijl gedragen. Maar nu liggen er ook broekjes of broeken in de kledingwinkels met studs.  Het valt alleen op dat het pas sinds kort is 'ontdekt' door de kledingwinkels als de H&M. Ik vind zulke broekjes wel heel leuk, het heeft iets liefs maar toch stoers. Studs verwerkt in tassen vind ik ook heel leuk, ik ben hier echt fan van en als ik zo een tas vind dan zal ik er niet over twijfelen om het te kopen. Ik heb nu alleen nog geen kledingstuk kunnen vinden in mijn maat met studs, en helaas heb ik ook nog nooit een mooie riem naar mijn smaak gevonden. Maar het duurt niet lang meer!

    Kruizen. Ik krijg elke keer de vraag of ik gelovig ben als ik met kruizen rondloop. Ik heb een ring met een kruis en een ketting waar kruizen in verwerkt zijn. Ik wilde ook in een winkel een broekje met kruizen en een shirt met een groot kruis kopen maar dit was toch iets te duur, ik denk omdat dit ook pas net ontdekt en in is. Al denk ik niet dat kruizen veel mensen zou aantrekken, het staat toch ook voor een begraafplaats en het kruis van Jezus, maar als ik naar zo een shirt kijk denk ik daar juist totaal niet aan. Het heeft gewoon iets. Kruizen vind ik helemaal geweldig, je kunt ze goed combineren met kleding en in kleding. Het is makkelijk maar staat toch stoer. Ik heb alleen nog niet veel met kruizen gezien, zelfs geen sieraden, maar dit komt wel steeds meer. Hier ben ik heel blij mee, want ik heb denk ik altijd al iets met kruizen gehad. :)

Wat is jouw grootste obsessie?
Big hug, Manon

Deze foto's zijn niet van mij, ze zijn van internet dus wees vrij om ze te kopiƫren :). Ik heb nog niet zoveel sieraden of kleding met deze details er in, vandaar de foto's, maar dit is wel typisch mijn stijl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.