27 september 2012

Herfst, wat is daar nou leuk aan?

Sinds 21 september is het alweer herfst. BAM. De zon heeft ons (grootendeels) verlaten en de bomen worden weer kaal. Nu hoop ik natuurlijk niet dat jullie meteen in een winterdip raken. Ik zit hier nog heel eigenwijs met een korte mouwen shirt aan, maar het kan nog wel. Ook valt er nog te wachten met die winterjas. Gelukkig is het niet ineens koud. yes. Zoals je al kan merken ben ik niet zo een fan van de herfst (laat staan de winter!) maar na dit artikeltje zullen velen van jullie vast ook wel het leuke van herfst gaan inzien net als ik nu. yay!


Herfst is niet alleen maar kou en depressiviteit. Er komen ook veel leuke dingen bij kijken, en dat moet je natuurlijk niet vergeten!
Paddenstoelen zijn er natuurlijk alleen in de herfst! Ik ben blij :)
In de herfst kan je de beste dates organiseren. Het leukste hiervan is natuurlijk een boswandeling. Lekker in je dikke jas met je muts op, je love aan je hand door het bos wandelen en alle bomen en bladeren bekijken. Kan je het je al voorstellen om in een berg bladeren te vallen samen met je crush? Of samen alle bladeren proberen weg te schoppen. Als ik er alleen al aan denk word ik er blij van. Maar niet alleen buiten is het dan gezellig. Binnen is het ook een stuk knusser. Gezellig met warme slagroom een filmpje kijken of lekker bankhangen met je crush. Of natuurlijk slagroomgevechten :).

Zoals ik al had vermeld. In de herfst en winter zijn sommige voedingsmiddelen éxtra lekker. Denk aan warme choco of boerenkool. Oh how I love boerenkool! Hier wordt ik dan al standaard blijer van. Maar je kan ook denken aan allerlei stampotjes! Heerlijk toch!

Natuurlijk staat extra liefde en aandacht ook in de picture. Natuurlijk is dit niet erg! Een beetje extra liefde is altijd fijn, daar kan niemand omheen. Maar bedenk je eens: Als je het dan kouder heb dan heb je natuurlijk meer knuffels nodig om het warm te krijgen, of een sessie handen opwarmen, óf een heeeeerlijke massage kan ook geen kwaad.

Ook is de herfst dichterbij alle feestdagen. Nu kan je natuurlijk met je gezin hebben afgesproken om geen sinterklaas of kerst te vieren. Zelf vier ik thuis alleen kerst. Maar het is natuurlijk ook een leuk idee om samen met je vrienden of vereniging surprises te maken of kado's voor elkaar te kopen. Altijd gezellig! Sinterklaas en kerst staan er dan ook om bekend dat het super gezellig is, en overal hangt dan een bepaalt sfeertje. Zo een heel fijne. Waar je meteen een smile van op je gezicht krijgt.

En niet te vergeten: de herfstcollectie! Hij is er weer! En dit keer met sprekende herfstkleuren, waarvan je het gevoel krijgt dat je de kleding wil aandoen en nooit meer uit wil doen. hehe. Bordeaux rood, donker groen, zandkleur, grijs, zwart. Ik sluit jullie in mijn armen. Ik ben er dol op. Dit zijn dat ook kleuren die bij iedereen wel staan, welke kleur haar of huid je dan ook heb. Ik ben er zeker heel blij mee.

Een paar heerlijke voorbeelden:
Jumper, Boots
supermooie rode kleur, en een trui :3 en dan die laarsjes met die tas!
1717129_melissablogglook
Een lekkere afzakmuts, perfect voor in de herfst.
gecombineerd met een zwart jasje en grijze herfstlaarsjes.
Cos Scarf, Mango Cardigan, Topshop Silk Shirt, Ysl Arty Ring
Een sjaal gecombineerd met een zandkleurig vestje.
Waarbij het shirt ook nog in de broek is gestopt :3
Romwe Caramel Coat
En dan dit soort jassen. Met deze mooie kleur
Ze verdwijnt bijna in de achtergrond.
En die schoenen!

Big hug,
Manon c:


4 opmerkingen:

  1. moest dat nou van dat slagroom gevecht ? xxxxx supermooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk moest dat.. Dat soort gevechten zijn gewoon het leukst, en hier zit dan natuurlijk een betekenis aan :)

      Verwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.