13 oktober 2012

Before I die..

Veel te lang ben ik weg geweest. Niet meer geblogd. Niet lief. Maar het is even niet anders. Bloggen neemt veel tijd in beslag, tijd die ik niet heb aangezien ik in mijn eindexamenjaar zit en ik wil slagen. Nu kan er altijd worden gezegd dat ik echt wel de tijd heb maar het niet maak.. mijn antwoord hierop: Nee, gewoon niet. Ik heb niet eens tijd om rustig te zitten. Elke avond iets te doen. Alles moeten snappen van school. En een tentamenweek volgende week. Dus veel gaan jullie die week niet van mij horen (die week erna wel!).

Nu over mijn post zelf hehehe. Serieus OVERAL zag ik posten over dromen, dingen die je nog wil doen in je leven, of al heb gedaan. Zo zag ik dat de blog van Madelief de laatste tijd alleen maar over dromen gaat en dat teske het hier ook al over had. En nu kriebelt het zo erg bij mij om ook iets te plaatsen. Wat zijn nu echt mijn dromen?



Iemand waarvan je houdt, een zoen kunnen geven tijdens oudennieuw. Geweldig lijkt me dat. Geeft toch zo een extra gevoel erbij.


Volgens mij lijk ik echt iemand die het niets uitmaakt van andere van mij denken. Alleen is dit soms juist het tegenovergestelde. Vervelend. Maar er komt een moment dat ik helemaal niets geef om andermans meningen (iedereen stopt je altijd zo in een hokje!) en gewoon mezelf ben. 


Dit spreekt voor zich denk ik <3


Parijs, dé stad van de liefde en dé shopstad. Er staat nog steeds een plan om met vrienden naar parijs te gaan. Ik ben nog steeds voor!


Ooit heb ik een keer mijn haar kort geknipt terwijl ik super lang haar had, ik heb er nog steeds super veel spijt van. Dus bij deze: alsjeblieft haar, groei een beetje sneller... 


Al een keer bedacht hoe iemand zou reageren op een surprise party? Lijkt mij geweldig, al helemaal als die gene er ook ECHT helemaal niets vanaf weet. 


Misschien lijk ik nu een supernerd, maar hey, ik heb écht hele goede vrienden op internet gevonden die ik nogsteeds moet ontmoeten. Kom maar op!


Dit moet ik gewoon een keer proberen met vrienden ofzo, het gevoel meemaken.


Sterren hebben iets bijzonders. Heel veel herinneringen zitten hieraan en als kind werd er altijd gezegt dat dierbaren die er niet meer zijn, sterren zijn die je beschermen. Nu heb ik 1 speciale ster, en dat is mijn opa. Het lijkt mij echt speciaal om dat met een speciaal persoon te bekijken.


Trouwen. Ja dat lijkt me geweldig. Die verbondenheid is toch wel heel speciaal.


Je ziet dit altijd in films en het lijkt me gewoon zo vet.


Reizen lijkt mij sowieso wel leuk, en dit is eigenlijk een soort van plan met mijn beste vriendin Madelief. We zien dan wel hoe het loopt en genieten :)


Ook op mijn lijstje staat het: kiss in the rain.


Veel mensen weten niet dat ik zeker weten een feestbeest ben. Nu lijkt het me natuurlijk wel wat om gewoon de hele avond door te feesten. Mij zal het wel lukken :).



De lush is een geweldige winkel, en eigenlijk wilde ik als nieuw baantje in een verzorgmiddelwinkelding werken. Maar helaas was ik daar te jong of onervaren voor. Maar dit blijft zeker op mijn lijstje staan!



Ik ben niet meer opzoek naar een relatie, omdat liefde jouw vind.. Maar toch, blijft dit stiekem een droom van me, om weer echte liefde te vinden <3



Nog nooit ben ik bij de eiffeltoren geweest, maar als ik foto's zie van de belichte eiffeltoren krijg ik kriebeltjes in mijn buik haha. Het lijkt mij zo romantisch om daar lekker samen te zijn..



Kiss, kiss, kiss. Ja okee. Maar dit komt natuurlijk weer uit films, en het lijkt mij super leuk om van die schattige foto's te laten maken in foto hokjes!



Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn dromen te zien op deze manier, mijn lijstje wat ik wil bereiken in mijn leven. Er komt ook nog een lijstje met de dingen die ik al heb gedaan. Ik zag er namelijk al een paar voorbij komen en dat lijkt me ook wel een leuk idee!

Big hug, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.