15 oktober 2012

autumn looks. inspiration.

Het is weer lekker koud, en ik heb al een artikel gehad over de herfst. brrrrr. Nu was er in dat artikel ook een klein stukje over de nieuwe herfst collectie. Al deze combinaties kwamen van lookbook. Een geweldige site. Het leek me leuk om een terugkomende post te maken over kleding inspiraties. Dus bij deze alvast een! Enjoy <3

Romwe Spike Blue Jeans Jacket, Nelly Monster Heels


De warmhoudende panty's/leggings om toch nog die korte broekjes aan te kunnen. De heerlijk gekleurde sjaals, shirtjes in lekkere bruintintjes en vestjes all the way. Perfect voorbeeld hiervan, met die leuke laarsjes!

Alainnbella Jumper, Beginning Boutique Shorts, Romwe Creepers, H&M, Tights

Zoals jullie weten heb ik wat met kruisjes, en dit is zo leuk verwerkt met de bordeaux rode trui!

Tiger Of Sweden Trench, Burgundy Sweater, Trousers

Okee hoi, ook jongens kunnen er goed uit zien met bordeaux rood en een jasje! En ik ben gewoon fan van zijn haar :).

 

Een spijkerblouse verwerkt met een zwarte broek en zwarte schoenen. De outfit die ik graag bij elkaar wil scoren, al is dit best moeilijk.

Scarf, Leather Jacket, Shirt, Tights

Die panty, verwerkt met stipjes/hartjes, ook iets wat op mijn verlanglijstje staat. Hierover heen een shirt dat lang genoeg is om op een legging te dragen, en die leuke ronde sjaal <3

Scarf

Deze sprak mij vooral aan door de bedrukte legging. Ik zou het nooit kunnen dragen, maar ik vind het zo stoer. En dan weer de sjaal, en bordeaux rood shirtje. Weer andere gecombineerd. Super leuk.



Die schuine scheiding in haar haar vind ik echt super leuk staan, kon ik dat maar ook. Maar over de kleding, die broek, een lekkere baggy broek met een nette riem, en een driepuntssjaal om het zo even te noemen, mijn soort sjaal <3

Zara Jacket

Ten eerste hou ik echt van die tas! En ten tweede komt dit wel erg in de buurt van mijn stijl. Een zwart shirt met een zwarte broek en daaroverheen een vestje. Super makkelijk maar zo een leuk effect.

Mango Coat, Lindex Bodycon Skirt, Topshop Ankle Boots, Celine Bag, Pull&Bear Sweater

Kokkerrokjes! Met een leuke trui eroverheen, perfect voor deze herfst en winter. Deze outfit is natuurlijk helemaal af met nog een leuke vest, schattige schoentjes en een stoere tas.



Dit is gewoon een stoere outfit, dit zou mijn outfit kunnen zijn, met mijn liefde voor sjaals, lange shirts op leggings, schoenen, vestjes en in het bijzonder de 'halve' handschoenen.

Ik zou nog eeuwig op lookbook kunnen kijken, al was het heel moeilijk om outfits uit te kiezen die ook nog betrekking hadden op mij. Maar het is het kijken en laten inspireren waard. <3
Big hug,
Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.