18 oktober 2012

TAG: How much is your face worth?

Tags, I love them! Deze tag heb ik stiekem al bij teske zien staan, maar bij voor de rest nog niemand eigenlijk. En ik heb besloten om hem toch maar ook zelf te doen. Enjoy.






De tag how much is your face worth is eigenlijk maar een kleine tag. Bijna elk meisje gebruikt wel make-up (al is het maar een beetje!). Deze tag is eigenlijk om te kijken hoeveel je nu op je gezicht smeert/poedert/doet. Ik heb getwijfeld of ik deze tag wel wilde doen, omdat hij vooral bekend is onder de beautybloggers, want hey, zij hebben nou eenmaal wat meer make-up op dan de doorsnee meiden, en ik ben zelf geen beautyblogger én ik ben ook niet zo heel erg van veel make-up. Er zijn echt wel dagen dat ik zonder oogschaduw en lippenstift rondloop, en soms zelfs zonder concealer (terwijl ik daar nu echt niet meer zonder kan..) Vandaag had ik weer zin om me lekker op te tutten, tot een mooie natural look. (behalve de lippenstift dan, maar deze knalt er dan wel weer lekker uit).




Deze tag is natuurlijk niet bepalend van hoe veel je gezicht waard is. Dat hangt gewoon niet van je make-up af, maar juist van je natuurlijke gezicht, en je innerlijk. Dit is dan ook alleen de naam van de tag, dus maak je geen zorgen. Bij mij komt er niet zo veel uit als bij alle andere beautybloggers. Kijk maar eens rond haha. De mijne valt heel erg mee. :)


Vandaag heb ik gebruikt: 

BB Cream (lichtste) €10,-
Hema liquid concealer €3,-
Miss Sporty so clear coverstick (01) €2,-
DA perfect colour lippenstift (054) €3,-
DA soft eyeshadow (bruin) €4,-
Flying Tiger Eyeshadow 9 Palette €4,-
Max eyes mascara €4,-
Essence 2 in 1 Volume mascara €3,-

Waarmee ik uitkom op een totaal bedrag van €33,-



Kwasten:
Flying Tiger oogschaduw kwast €4,-
Essence Blend kwast €3,-

Leuk weetje:
Vandaag heb ik ook nog een heerlijk parfum op, het proefsetje parfum Beyoncé HEAT.
-

Andere tag(s):





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.