24 september 2012

Dit is wie ik ben.

Opeens bedacht ik me dat ik zoveel kan vertellen. Over mezelf. Nu klinkt dit natuurlijk een beetje stom. Maar er zijn eigenlijk heel veel dingen waarmee ik nu niet zo te koop loop. Het zijn geen erge dingen hoor, het zijn gewoon leuke dingen waar ik het niet zo snel over heb als ik in een gesprek ben. Ik vind het echt hartstikke leuk om met jullie te delen, dus laten we maar beginnen!

Ik ben de laatste tijd echt gek op alles. Laten we maar beginnen met mijn grote liefde. Misschien hebben jullie het al gezien dat ik laatst mijn logo heb veranderd. Maar dat komt dus omdat ik een liefde voor hakken heb, die misschien een beetje uit de hand loopt. Ik kan het niet helpen. Nu heb ik 8 verschillende soorten hakken. Hier vallen dan onder: pumps, laarsjes, sleehakken, blokhakken, gewoon alles. Elke keer weer als ik in een schoenen winkel sta heb ik de neiging om hakken te kopen. Meestal van een cm of 10/12, pumps hiervan vind ik het minst zitten en zie je mij ook niet zo snel een hele dag dragen, alleen naar feestjes. Maar blokhakken hierintegen kan ik de hele dag aan. Heerlijk vind ik dit, het maakt je outfit gewoon af.


Om maar even bij de kleding en stuff te blijven. Ik heb een liefde ontwikkeld (sinds een paar dagen!) voor broeken. Meestal kon ik nooit broeken in mijn maat krijgen. Maar nu dus wel. Ik stond laatst voor het eerst echt lekker broeken te passen. Dat heb ik nog nooit gehad. En ik heb ook een geweldige lekkere broek gekocht. Aparte kleur, apart model maar wauw, ik heb nog nooit zoveel complimentjes gekregen. En dat voelt goed.

Op naar de verzorgingsproducten. De body shop. Ah men. Wat een heerlijke producten daar! Ik heb mijn ogen uitgekeken en aan alles geroken. hehe. Ik weet niet of ze het laatste wel zo fijn vonden. Maar wow wat ben ik weg van die winkel. Na een lange tijd daar rond te hebben gehangen heb ik gekozen voor een body scrub in de geur grapefruit. Die rook lekker! Heerlijk voor de zomer, of gewoon voor een geur boost. Het is een beetje jelly, en makkelijk te scrubben. Ik ben verkocht!

Laat ik maar het rijtje afgaan. Make-up. Ja het hoort erbij. En ik heb gewoon een heerlijk product. Concealer. Wat ik zonder concealer zou moeten? Ik heb werkelijk geen idee! Ik heb nog nooit zo veel gehouden van een beauty product. Alleen omdat je een concealer overal voor kan gebruiken: oneffenheden wegwerken, oogschaduwbasis (!) en voor als je donkere kringen/wallen heb is het perfect.

Nu naar mijn accesoires (schrijf ik het goed?, wat erg haha.). Laatst heb ik weer een afzakmuts gekocht, in een zandkleur. Perfect voor mijn haar vind ik, ik heb blond haar dus ik vind alles meteen te fel afsteken. Maar deze kleur is heel rustig. En ik hou gewoon van afzakmutsen.

Op naar het eten! Ik hou van fruit. Ik hou van cake. Ik hou van taart. Ik hou van pudding. Ik hou van chips. Ik hou van pizza. Ik hou van alles. Dat is het probleem. Eten staart mij altijd aan. Ik hou van eten. Maar helaas kan ik niet alles tegelijk eten. haha.

Laat ik het niet alleen over voorwerpen hebben. Wat hé, ik hou ook van gevoelens. Zoals het gevoel dat je op een boot zit. Varen. Heerlijk! Met je ogen dicht over de golven 'zweven', zo voelt het. Ik doe dit nu steeds vaker en men how I love the feeling.

Sinds een paar weken doe ik weer aan dansen! Yes! Eindelijk! Op maandag doe ik aan hip-hop en op woensdag doe ik modern. Heerlijk als je kan dansen, pfoe. Het gevoel dat niets uitmaakt en je gewoon lekker aan het dansen bent en alleen maar let op je eigen lichaam. Nu hebben we ook nog eens een lerares die je anders laat bewegen dan dat je gewend bent, dus dan ontdek je de raarste dingen haha! Dansen is echt een van mijn passie's.

Over passie's gesproken. Zal ik scouting kunnen neerzetten als passie? Over scouting hebben jullie al echt superveel gehoord. Maar ik kan me niet inhouden. Hele weekenden bestaan bij mij uit scouting. Ook omdat ik nu leiding geef over 27 kinderen van 7 tot 11 jaar. Echt heel leuk! En laatst heb ik zelf iets georganiseerd voor scouting. We gingen met z'n allen dansen, en bij scouting krijg je dan voor elkaar dat ze allemaal leuk meedoen. geweldig vind ik het.

Ook hou ik van liefde. Liefde van familie, die altijd voor mij klaar staat. Liefde van vrienden die er ook altijd voor mij zijn, waarmee ik lol kan hebben, die me opvrolijken, die bezorgd en lief zijn. En van liefde van 1 speciale jongen. Wie weet ik niet haha, dat moet nog komen. ;)

Lekker lange post. Ik hoop dat jullie met mij mee hebben gevoelt/gekeken/gesmolten/geproefd/de sfeer hebben meegemaakt/ alles.

Big hug,
Manonn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.