12 november 2012

Look off the day

Vandaag een look off the day. Ik had net nieuwe kleding gekocht. En nieuwe sieraden en alles. Ik had nieuwe make-up. Dus ik had zin in een look off the day. Nee niet outfit off the day. Een look. Dus in zijn geheel, met make-up en sieraden dus. :). I like!




Mijn blousje :


Mijn blousje komt van de H&M en was 20 euro. 
Ik was al heel lang opzoek naar een spijkerblousje en eindelijk heb ik er een gevonden!
Hij is superschattig, wat niet perse mijn stijl is, maar ik vond dat het wel kon.
Hij heeft één borst vakje en is getailleerd. Ik vind hem er leuk!

Mijn broek:


Oh how I love my jeans! 
Deze lekkere legerbroek komt bij de wonderwoman vandaan (40 euro) en zit geweldig!
Meestal kon ik geen goed zittende broeken vinden, maar de laatste tijd veel meer.
Deze broek is van een ander stofje dan normaal en voelt daardoor erg fijn aan en zit comfortabel.
Hij is legerachtig en dat is gewoon typisch mijn stijl :).

Mijn hakken:

Ik stel u voor aan mijn lievelings schoenen. 
Kijk dan hoe leuk! (20 euro bij van Haren, koopie!)
Met een blokhak van 10 cm kan je deze schoenen overal naartoe aantrekken,
ze lopen zo verdomd makkelijk en lekker.
En ze zijn helemaal zwart, wat ik erg makkelijk vind, ze zijn overal bij te combineren.
En ze staan gewoon super leuk, ze voegen net iets toe.

Sieraden: 

Mijn nieuwe ketting komt bij Best Kept Secret vandaan voor 20 euro.
Een superlieve pompoenkoets die me laat denken aan assepoester.
Zo een leuke eyecatcher!


Jaaaa, hij kan open! 
En natuurlijk moest daar een geheimpje in, anders mocht ik m ook niet kopen van anouk hahaha.
Helaas is het briefje er nu allang uitgevallen, maar het was een leuk idee.


Yess, ik heb wel oorbellen in. Whoooeeee eindelijk!
Ik hou van ringen. Knopjes vind ik niet leuk bij mij staan.
Ringen vind ik super leuk om te zien, ze kunnen niet groot genoeg zijn. hahaha.
Helaas ben ik me andere grotere ringen kwijt (of ze zijn kapot) dus dan maar deze!


Ik heb standaard mijn pandora armband om met de bedeltjes:
mijn sterrenbeeld, een lieveheersbeestje, 2 stoppers met gouden klavertjes erop, 2 konijntjes
een ringetje met 16 eraan, een nijlpaard en een dino. :)

Today look:

Mijn haar moet je zorgvuldig verzorgen, omdat ik krullen heb. 
Daardoor gebruik ik ook speciale krulmousse :).

Door de lichtinval lijkt het toch wel alsof mijn wangen extra rood zijn en mijn lippen nauwelijks een kleur hebben.
Maar hiervoor had ik een neutrale bruine ooglook bij, 
met BB cream en mijn nieuwe aanwinst in lippenstiften. :)

HOI DOEI.

Big hug, Manon

Wat vind jij van deze look?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.