22 december 2012

15 & 16 december: binnenweekend

Het is alweer een week geleden dat ik dit heb meegemaakt, maar het leek mij alsnog leuk om mijn filmpje van dit weekend te delen via mijn blog. Voor de gene die hem nog niet hadden gezien. Ik ben er zelf best wel trots op, en in het vervolg komen er meer van dit soort "impressie filmpjes" omdat ik dat leuk vind om te maken. Dit weekend was een kerst weekend van scouting. We moesten netjes gekleed komen en gingen gourmetten, kamp bespreken met de benodigde acties om geld op te halen, film kijken... en toen gingen we op de banken slapen :), dit was rond half 5 en de volgende ochtend moesten we weer om 8 uur op, want ik ging daarna meteen werken. heerlijk vermoeiend, maar zooo leuk. Veel kijk plezier! (en nee ik heb nog niets voorgezegd).

(om meer van mijn filmpjes te kijken, klik hier, en abonneer, dat zou leuk zijn yay)

Big hug, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.