12 januari 2013

Get to know me better ^^

Tagjes zijn altijd leuk. Ookal doe ik er niet zo veel, dit is namelijk mijn 3e tag. Mijn eerste tag was ook al een persoonlijke, ik denk dat ik dat persoonlijk (hehehehe) blijkbaar leuker vind, makkelijker ofzo. Dus bij deze de Get To Know Me TAG! Hopelijk kan ik meerdere tagjes online zetten in het vervolg. Ik vind het zo leuk :3

Hit 2011, bomen knuffelen.

Al deze vragen zijn gister, vrijdag middag, beantwoord.
Dit komt terug in een aantal vragen dus vandaar dat ik het even vermeld :). Have fun!

Geboortejaar: Ik ben geboren in 1996 

Hoe lang ben je? Ik groei niet meer en was op de basisschool ongeveer 1,59 nu is dat 1.62 ofzo haha

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? He wat naar! Mijn wekker stond niet aan! poep! nu moet ik haasten en opschieten en bluh!

Waar ben je op dit moment? Op het moment zit ik op de loveseat in de woonkamer, met gezellige sfeerlichtjes aan, papa is aan het koken en we gaan zo eten, zometeen namelijk alweer scouting!

Single/relatie? Happy single! Al meer dan een half jaar. En I love it, denk ik. Ik heb geen jongen nodig om gelukkig te zijn, al zou het wel fijn zijn natuurlijk.

Beschrijf jezelf in het kort, maar krachtig: Vrolijk, sterk karakter, soms stil soms druk, onzeker maar toch zelfverzekerd, van alles wat :)
asdfghjkl
Guy-/girlcrush: ALEX PETTYFER omygodddd. <3 en natuurlijk Niall Horan.

Wat zou je op dit moment graag willen? Een piercing, inloopkast, mijn havo-diploma, vakantie, op scouting zijn, maar hej, geniet van het moment en van wat je heb. :)


Wat is je doel van het leven? Ik denk, jezelf vinden, er voor elkaar zijn en vooral je zelf niet vergeten, we moeten gelukkig zijn, met ons zelf en de dingen om ons heen. amen.


Waar ben je bang voor? Misschien verwacht je het niet maar ik heb heel veel angsten. Ik zal ze even op een rijtje zetten, ik denk dat ze wel voor zich spreken: Bindingsangst, verlatingsangst, afscheid nemen, mensen waarvan ik hou verliezen, ik ben bang voor boze mensen, bang dat alles mis gaat in mijn leven ik nooit meer gelukkig kan worden, bang voor ziektes, bang voor kleine ruimtes, bang voor het donker. wat nog meer?


Heb je je rijbewijs? I wish! Mensen uit mijn klas hebben een rijbewijs, maar ik nog niet hoor. Het is alleen heel genaaid dat zij dan vanuit hun auto naar jou gaan toeteren. Ja jfihafporeiag.



Nagellak of lipstick? pfoe, daar vraag je me wat. Ik denk dan toch lipstick. Dit ben ik steeds meer aan het uitproberen en ik hou vooral van lekkere felle rode of roze kleurtjes :). Ze hebben net een toevoeging aan je gezicht, en nagellak vind ik dan veel minder een toevoeging aan je look. Wel probeer ik mijn verslaving voor nagellak weer op te pakken, al blijft het bij simpele nail arts omdat ik nauwelijks tijd heb.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Alles behalve winter! en wat is het nu? juist, winter argh. Winter is zo koud en ik krijg altijd een winterdip. In de zomer word ik altijd heel blij en vrolijk van het zonnetje en alle blije mensen, en alle verliefde stelletjes en alle beestjes die je ziet. De zomer is gewoon heerlijk door die lange zomervakantie en omdat je gewoon in een hotpants en topje naar school kan. En de herfst vind ik persoonlijk (hehe) heel mooi, al die herfst kleuren, heerlijk om dan door het bos te lopen!

Wil je ooit gaan trouwen? Ik wil toch wel graag trouwen, mits het met the one is! Het is toch een extra verbintenis en een grote stap in je relatie. Maar dit mag nog wel even wachten hoor, haha.

Ben je een healthy-freak? Eigenlijk totaal niet, verzorging? pfff. te veel gedoe. Vandaag ben ik ook zonder make up naar school gegaan en niemand viel het op. waar doe ik het dan voor? Wel verzorg ik mijn haar op een speciale manier omdat ik krullen heb, en verzorg ik mijn nagels!

Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik heb donkerblond half lang haar, tot over mijn schouders, het lijkt trouwens net alsof ik high-lights heb, maar dit heb ik van mezelf. Wel heb ik laatste een plukje haar chocoladebruin geverfd omdat ik dit leuk vind.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik kan niet genoeg schoenen hebben, ookal heb ik nu 22 paar ofzo? haha!


Heb je tattoo’s/piercings? Autschhh, gevoelig, gevoelig. Ik wil heeeeel graag een oorpiercing (helix piercing?), maar ik mag dit pas op mijn 18e.. en een kleine tatoo lijkt me ook wel wat, maar eerst mijn piercing!

Draag je een bril? Nee, mijn oogjes zijn prima in orde, vaak kan ik tekst vanuit de verte lezen terwijl andere vriendinnen dit dan niet kunnen, heel apart!


Wat is jouw perfecte pizza? Pizza met ham, kaas, peperoni, en heeeeel veeeeel kruidenkaas! nomnomnomnom


Wat is je favoriete eten/drinken? met taart, kaassouffle, slagroomsoesjes, bokkepootjes, cordenbleu(??), patatjes, pizza, shoarma, kip tandori kan je me altijd blij maken, en een eigen gemaakte milkshake! jammiejammie.


Wat is je favoriete parfum? Nina Ricci! 


Embedded image permalink
Mijn liefde asdfghjkl
Wat is het laatste dat je kocht? yay! hier wordt ik spontaan blij van! Mijn laatste aankoop zijn namelijk deze schoenen van de best kept secret, 14 cm hoog, lopen heerlijk en met een aztec printje, wat wil je nog meer als je manon heet en geobserdeert ben door schoenen?

Wat deed je vanochtend om 8:00? Ik fietste toen naar school, ja toen al, en ik was heel erg aan het denken aan; meh,, ik wil slapen, ik wil mn bed, het is koud.

Favoriete ijsje? Hazelnootijs, sowieso ben ik een grote hazelnoot fan!


Ben je een hevige slapen, of sta je altijd vroeg op? Ik hou zo erg van slapen, in het weekend slaap ik ook meestal uit, maar vaak zet ik toch de wekker omdat ik zo veel dingen wil doen die je doordeweeks niet kan.


Wat zijn je plannen voor 2013? Hard mijn best doen om te slagen.. en heel veel lol maken!



Met hoeveel kussens slaap jij? Ik had eerst altijd een kussenhoop op mijn bed van ongeveer 6 kussens, tot ik tot de conclusie kwam dat ik dat helemaal niet fijn vond. Nu slaap ik alleen met mijn hoofdkussen (wat een verrassing) wel heb ik het altijd koud, dus heb ik mijn kampvuurdeken over mijn normale deken(winter deken, dus 2 lagen) heen liggen, echt heerlijk.

Ben je een ochtend of een avond persoon? AVONDMENS. In de ochtend kom ik nog net aan ontbijten toe en denk ik elke keer weer: was ik maar eerder naar bed gegaan. En in de avond heb ik altijd zo veel energie, kan ik veel meer produceren en ben ik dus veel actiever. Ik kan blijven doorzingen in de avond.


Ben je geordend of rommelig? Ik kan er niet tegen als iets niet op zijn plaats ligt, maar ik maak er wel altijd een grote puinhoop van (vooral op mijn kamer), dat gaat vanzelf, maar als ik het dan eindelijk weer heb opgeruimd voelt het toch wel heel fijn. Dus ik ben een beetje van beide.

Wat wil je op dit moment graag zien? Al mijn vriendjes en vriendinnetjes, sommige wonen aan de andere kant van Nederland (meerdere) dus die zie ik helaas niet vaak.

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Eigenlijk kan ik niet zeggen dat ik iets verwacht. Maar natuurlijk hoop ik wel op een aantal dingen. Ik hoop namelijk dat ik mijn draai heb gevonden, een leuke vriend heb, leuk werk, mijn school dus succesvol heb afgerond en dat ik gelukkig ben.
Wie mis je op dit moment? Iedereen, haha.


Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Pfoe, deze is ook al zo moeilijk. Ik vind mijn hoofd heel mooi, en ik heb lekkere kleine voetjes en dat staat zo leuk (vind ik zelf). 


Ben je verlegen? Vooral in het begin ben ik verlegen, als ik mensen niet zo goed ken weet ik gewoon niet wat ik tegen ze moet zeggen. Maar vriendschappen komen vanzelf zonder dat ik het door heb en dan ben ik steeds minder verlegen. Verlegen zijn is zo iets stoms, maar ik denk dat iedereen dat wel is. Maar als je me beter kent, pas maar op.

Heb je een accent? Ik woon dichtbij Haarlem, dus dan spreek je eigenlijk ABN, maar toch als je dan naar andere steden gaat (hit, fundays!) dan zegt iedereen dat ik, samen met alle andere haarlemmers uit mijn groep, een gigantisch accent hebben. Dan heb je bijvoorbeeld Brabanders voor je dit heel erg met de zachte g praten en de r echt laten rollen. Dan komen wij aan met onze GGGGGGellldd. en onze kak r. "waar kom je vandaan?" "Ja, uit haarrrrrrrrrrrrlem.."

Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb een broertje, waarmee ik best wel veel scheel in leeftijd. Hij is 10 en word volgende maand 11, ik ben zelf 16 en wordt bijna 17. Dat scheelt 6 jaar. Als sommige vrienden of vriendinnen dan komen met hun ouders broer of zus vind ik dat zelf altijd een heel raar gevoel geven, zij leven heel anders. Het is niet te vergelijken.

Hoe zit jouw gemiddelde dag eruit? Een schooldag ziet er bij mij heeeel saai uit. Meestal ben ik eerste uur vrij dus moet ik om half 10 op school zijn, rond half 3 ben ik dan meestal uit, en om 3 uur ben ik thuis. Een half uurtje ga ik dan uitrusten en daarna lezen. Dan aan mijn huiswerk (4 uur per dag) en dan meestal eten, of dansen, of werken, of scouting. :) In de vakantie ziet het er heel anders uit. Dan slaap ik uit tot 11 en ga ik meteen de hele dag de meest leuke en drukke uitstapjes maken en kom ik rond 10 uur weer terug met de trein. haha! zo leuk!

Dit was hem alweer. Misschien kennen jullie me nu iets beter, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn want sommige kennen mij al heel goed ^^. Dit is een tag en deze geef je door door iemand te taggen, ik ben zelf niet getagd, maar ik heb deze tag overgenomen van Teske en Sharon. Jullie mogen hem natuurlijk ook zelf overnemen. Bij deze geef ik hem door aan Madelief, mijn beste vriendin met ook een blog! Have fun madelief :). 

Big hug, Manon


Andere tags:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.