7 februari 2013

Ik heb een shoplogje voor jullie!

Yes, ik heb weer eens een filmpje opgenomen! Ik ben namelijk bij de lush, body shop en hema beauty geweest. En dit leek me wel leuk om in een filmpje te doen. om uit te leggen hoe de producten werken en ruiken etc. Helaas ging er iets mis mijn computer en heb ik alles overnieuw moeten doen. Van knip en plak werk tot uploaden op mijn computer naar uploaden naar youtube. Vandaar dat ik hem nu pas heb geupload terwijl hij maandag is gefilmd. Het loopt dan ook niet mooi over vind ik zelf, maar miss valt dit niet eens zo erg op.

Ik loop alleen maar te zeuren. Geniet van mijn shoplog haha ;)
oja!
Mocht je willen abonneren op mijn kanaal dan kan dat door >hier< te klikken :)

Big hug, Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.