25 februari 2013

Winter inspiration.

Ik vond het wel weer eens tijd voor wat kleding inspiratie van Lookbook en Pinterest! Zo kan ik ook weer mijn stijl uitpluizen. Voor nu nog even een winter inspiration post, als het lente wordt dan post ik weer een lente inspiration voor jullie. Ook zullen jullie snel genoeg weer een artikel in de sfeer van de lente vinden!

Topshop Coat, Gia London Beanie, Romwe Bag, Korkys Shoes
Om te beginnen met deze outfit. Ik vind het contrast tussen bruin en de kleur van de jas heel mooi, helaas heb ik geen bruin haar. Ik hou van deze jas, serieus, hier komt mijn figuur altijd goed in uit. Gelukkig. Ook het jurkt je is leuk, het komt net onder de jas uit. De tas spreekt me toch wel het meest aan, deze springt er heel erg uit door de kleur, maar het ziet er ook uit als een tas die je overal mee naar toe kan nemen en waar je alles in kan doen. Ook de schoenen zijn geweldig, al hou ik niet van sleehakken, deze zien er toch nog mooi uit!

love the top

Mag ik even gillen? Ik vind dit een geweldige outfit, omdat het een hele eigen stijl is. Als ik zo een rokje had zou ik hem zo aantrekken, en ik vind het super leuk gecombineerd. Met een beetje panty kan dit ook in de winter worden gedragen.

Lace tights underneath ripped jeans, cute idea

Ook broeken met gaten kunnen worden gedragen, met een panty eronder! Weet je wel hoe veel kou dat tegen houd? En ik vind dit leuk opgelost, met een leuk printje voegt het toch nog wat toe aan je benen en broek.

Cute look

Hoi, ik ben Manon en ik hou van hakken. Hakken gecombineerd met een legerbroek, precies mijn stijl. En de muts, ik hou van die muts <3


Ook hou ik van spijkerblousjes. Ze staan zo leuk. De tas komt er ook weer in terug zoals bij de eerste outfit. Heerlijk! En de kleur van de tas komt weer terug in de schoenen, die overigens heel vet zijn, hoog en gestrikt, en in de sjaal. Heel fijn als je gewoon ziet dat er is nagedacht over een outfit.


Deze jas is zo snoepig. Het is dezelfde leuke jas die je figuur eruit laat spatten. Maar deze is in een candy roze kleur met witte accenten. Love it!

black dress + sweater

Kruisjes!!!! Een zwart kort en strak jurkje met een oversized vest. Het staat zo goed. Ook vind ik het fijn dat dit basic kleuren zijn maar helemaal niet zo basic lijken, daar hou ik ook wel van. En ja, de sieraden he <3.

Fall Lace.

Deze outfit lijkt zo simpel. Maar oh oh oh, dat jurkje is zo gedetailleerd dat er niets extraas nodig is! Ik hou van de zwarte panty die dan weer mooi overloopt in de zwarte, wat lompere en stoere, schoenen. Ook ben ik fan van het groene accent van haar sieraad, in de oorbel. 

Dat was hem alweer voor deze keer. 
Big hug, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.