19 februari 2013

Music makes me a suvivor

De laatste keer dat ik een artikel poste met deze titel ging dit artikel over muziek in het algemeen. Nu wilde ik mijn leuke liedjes met jullie delen, maar omdat ik de naam zo leuk vind hou ik deze voor alle muziek artikels :). Deze keer zijn het liedjes waar ik blij van wordt, waar je met mee kan zingen en één die echt je ziel raakt wauw.

Laten we maar meteen beginnen. Dit nummer ken ik door Madelief, zij zet wel vaker iets op waar ik helemaal blij van wordt en het dan zo vaak luister :). Het komt oorspronkelijk uit een Nickelodeon film, en je wordt er gewoon zooooo vrolijk van! 


Dan eentje waarmee je heerlijk mee kan zingen, misschien verraden het begin plaatje het al, maar dit het nummer Wayfaring Stranger, gecoverd door Ed Sheeran. Hij is zo mooi met allerlei toonhoogtes, dus heerlijk om je stem mee op de proef te zetten!



En als laatste, een nummer waar Larissa opeens mee kwam op scouting. Eentje die is gezongen door een (hoogstwaarschijnlijk) Schotse finalist van de X Factor, laatje niet afschrikken als je het programma niks vind want het is zo mooi gezongen, de tranen schieten in je ogen. Hij zingt het echt gigantisch gevoelig, kippenvel krijg je ervan niet normaal meer..


Laat het me weten als jullie dit soort artikels ook leuk vinden, misschien handig als je geen enkel leuk liedje meer weet of even weer iets nieuws wil proberen!

Big hug, Manon

Wat is jouw favo nummer van het moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.