17 februari 2013

mijn (niet zo) stiekeme verslavingen

Nee ik deal geen drugs, ik zit niet (meer) de hele dag achter mijn computer, ik drink niet te veel etc. Maar eigenlijk heb ik wel een aantal dingen waarvan ik kan zeggen dat ik niet meer zo snel zonder zou kunnen... oei oei oei :).



Waarschijnlijk wisten jullie deze al, maar ik heb een enorme zwak voor schoenen. In het speciaal hakken. Als ik in een schoenen winkel ben probeer ik altijd alle hakken of sneakers. Ik kan me uren vermaken in een schoenen winkel, en er zijn nogal wat schoenen winkels in haarlem. :) Ik moet me zo inhouden om niet de hele winkel leeg te kopen. Wel ben ik heel kritisch in welke schoenen ik wil, welke ik mooi vind en welke niet, omdat ik een erg eigen stijl heb die eigenlijk niet valt te beschrijven. Schoenen stralen je persoonlijkheid uit dus moeten ze wel bij je passen, en ik denk dat ik juist hierom schoenen zo leuk vind.. Mijn schoenencollectie is de laatste paar jaren flink uitgebreid omdat mijn voeten niet meer groeien (hehehe). Eerst had ik meestal een paar gympen, laarsen en dan soms nog een paar schoenen erbij. Nu heb ik in totaal 22 schoenen ongeveer, waarvan 4 hakken zijn, 2/3 laarzen en de rest allemaal sneakers :). (reageer als je mn schoenenstash wil zien?)


Wat een verschil zeg, dit is ongeveer een half jaartje geleden en ik ben zó veranderd..

Dan een recente: Lippenstiften. We zijn al aardig materialistisch aan het worden. Maar ook zonder lippenstift kan ik niet meer. Zonder iets op mijn lippen ga ik de laatste tijd niet meer de deur uit, ik vind het zo fijn zitten. Zelf vind ik mijn lippen wel echt een pluspunt dus wil ik dat verduidelijken, en hoe doe je dat? door lippenstift! Zo blij dat dat bestaat :).Wel is het een beetje jammer dat lippenstiften je lippen meestal uitdrogen en schraal maken, ook een beetje jammer als een jongen je dan wil zoenen en je heb dan lippenstift op maargoed dat gebeurd nauwelijks meer haha. Mijn uitdroging van mijn lippen ga ik tegen door mijn recente aankoop van de lush: een verzorgende lipbalm die je lippen verzorgen van binnenuit, een zacht roze glans geven, je lippen iets voller en zachter maken en alleen maar met natuurlijke producten is gemaakt, nou dat merk je! Eerst vond ik lippenstiften totaal niet fijn en nu kan ik er niet genoeg van hebben. Ik blijf mijn lippenstift stash uitbreiden, nu is het namelijk nog een kleine collectie met een beetje basic kleuren, maar ik heb ontdekt dat een klein accent naar een andere hoek in de lippenstift al meteen een ander effect heeft op mijn gezicht. Heerlijk!

Dit is mijn "tussendoor-mobiel" die ik nu even heb.
Nu dan een héle héle oude. Ik kan gewoon niet zonder mijn mobiel. Elk moment van de dag kan ik er op blijven kijken. Even dat dan weer dat, oh zou er nog iets nieuws staan? En dat terwijl ik nieteens overal wifi heb! De belangrijkste dingen worden besproken via mobieltjes, waardoor niemand aan mijn mobiel moet komen. Stiekem wel jammer, want het zorgt voor onnodige stress en gaat onbewust ten koste van mijn schoolwerk... hmmm...

Daarbij heb je al in >dit artikel< kunnen lezen dat ik verslaafd ben aan muziek. Elke week heb ik weer een ander liedje gevonden wat ik helemaal kapot draai. Dit kunnen sadsongs zijn of hele vrolijke zomerliedjes. Van One Direction tot Iron Maiden. Ik luister het allemaal! Heerlijk vind het om even weg te kruipen in muziek. Ik kan gewoon niet meer zonder. Overmorgen komt ook een nieuw artikel over muziek dus hou je ogen (en oren!) open :3.

Als laatste heb ik een verslaving ontwikkeld voor verzorgingsproducten, men, word ik dan toch een healthy freak? Vooral is het fijn dat Lush bestaat voor mijn haar, daar hebben ze namelijk écht goede producten om mijn krullen een beetje in bedwang te houden. Gister ben ik er nog geweest en heb ik weer een tester van een speciale shampoo meegekregen. Maar hier genoeg over, hier komt namelijk snel weer een artikel over! En heb je mijn shoplog van de lush en body shop nog niet gezien? Klik dan >Hier<. (je wordt doorverwezen naar youtube)

Er zijn vast nog wel meer verslavingen, maar deze zijn wel overduidelijk. Als ik weer nieuwe heb ontdekt hou ik jullie op de hoogte haha!

Big hug, Manon

Hebben jullie nog stiekeme of niet zo hele stiekeme verslavingen? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.