21 februari 2013

Before I die.. Maar dan anders.

Thing I want to do before I die, heb ik al in >dit artikel< besproken. Toen waren het allerlei dingen die ik nog wilde doen voordat ik er niet meer ben. Nu wil ik ook graag laten zien (en voor mezelf zien) wat ik wel al heb gedaan, want toen ik dat artikel maakte dacht ik: haha dat heb ik al gedaan, en dat , en dat. Dus voor nu weer een andere variant! 

Meteen al de mooiste. Op vakantie heb ik in de openlucht geslapen, geweldig was het om te slapen en dan weer wakker te worden in de natuur. Die avond heb ik ook alleen maar sterren gekeken, fascinerend is dat.


Dit heb ik genoeg gedaan, op kampen als het regent. Vooral afgelopen jambo, toen regende het warme regen en dan ga je dansen springen schreeuwen en zingen, wat heerlijk was dat!


Hehehehe, en het was zo geweldig en lief en aaaah. Sowieso heb ik al wat met Engelsen, maar met het kamp 2011 had ik toch echt een vriendje die in Londen woont. :)


Al járen schrijf ik in dagboeken, elke dag, of wanneer ik het nodig heb. Soms maak ik plakboeken ervan, soms schrijf ik gedichten of brieven. Vanalles. En ik kan niet meer zonder..


Liefde <3333, 2 nachten na elkaar, maar verder helaas nooit. maaaar, ik heb het meegemaakt, en daar ben ik gewoon al dankbaar voor want het is zo een goed gevoel.


Op een positieve manier, en hij de mijne zeker ook!


Vorige keer stond het op mijn to do list, maar ik heb het meerendeel van mijn online vrienden al ontmoet gelukkig, en het was geweldig. Ik spreek elke vakantie nu met ze af!


Ik hou zo veel van "Wreck this journal", creativiteit ten top, echt iets voor mij :). Ik heb hem al een aantal jaar en hij wordt steeds voller, het is zo leuk om te doen.


Jaja, ik met mijn hoogtevrees ben toch wezen zip linen. Voor het eerst afgelopen vakantie. Ik vond het super eng maar echt super leuk!


Afgelopen bevrijdingspop in Haarlem heb ik dit geleerd, whaha, het was zo leuk toen.

Dit waren voor nu de before I die, die ik al heb gedaan en die ik kon vinden.

Big hug, Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.