21 september 2014

Ontdekt: Bagels & Beans


Yes! Ik had weer eens zin en voor de verandering ook eens tijd om te bloggen. Dus dat doen we dan eens. In deze paar weken heb een heel leuk tentje ontdekt die veel van jullie waarschijnlijk al kennen: bagels & beans. Ik kwam per toeval bij de B&B en ik denk dat ik er nog wel vaak heen ga!


Bagels & Beans staan natuurlijk bekend om hun Bagels. Dit is een broodje met een gat in het midden. Hier kan je vanalles op doen van zoet tot hartig, er is zo veel keuze! Ook qua drinken is er een groot assortiment en je kan er zelfs ontbijten.

Aan ontbijt is er iets meer keuze. Wel kan je ervoor kiezen om met Powerfoods te ontbijten. Hier verstaat B&B walnoten, chia zaad, pure cacao etc. in de yoghurt onder. Enorm leuk om buiten alleen een lunch ook een ontbijt aan te bieden. Ik kan niet wachten tot ik hier kan ontbijten. Superfoods zijn super gezond en vullen heel erg.


Bij de bagels hebben je enorm veel keuze. Allereerst kies je een soort bagel (Sesam, spelt etc.), dan kies je een dressing (mijn favo is bieslook, jum!) en dan komt de moeilijkste keuze: het beleg! Zoals ik al zei hebben ze wat zoet, dit bestaat uit hagelslag of boter met jam. Het meerendeel is wel hartig, maar de keuze is reuze! Ik ben nu twee keer bij bagels en beans geweest en heb gekozen voor de tosti en de andere keer voor avocado met tomaat en sla. De tweede was zó vullend, dat ik hem bijna niet op kreeg. Gelukkig kan je bij B&B ook je bagel meenemen! 

Bij bagels & beans word op het menu aangegeven of het product biologisch is, fairtrade en ze houden zelfs rekening met allergiën.

Verder kan er natuurlijk geen verdere zoetigheid op de kaart ontbreken. Er zijn ook taartjes te krijgen en alles is zelfgemaakt. Wat resulteert in hele aparte combinaties van taart, maar zo enorm lekker. Zelf heb ik de cheesecake uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat ik heel erg moest wennen aan de smaak, omdat het zeker niet de standaard cheesecake is, maar hij was zo lekker en vullend! Een bediende vertelde dus dat zij alles zelf maken en dat vooral de cheesecake de ene keer heel zoet is en de andere keer weer niet. Heel apart. Zeker een aanrader.

Aangekomen bij de drankjes. Ook enorm veel. Verschillende koffie's, thee, fris, sapjes etc. Wat je maar kan bedenken, hebben zij, en zelfs meer! Mooie toevoeging: alles is te verkrijgen met soja melk of decafé. ;)

Zo een ruim assortiment en bijna alles is lekker en zelfgemaakt! Mocht je nog eens een leuk lunchplekje zoeken en je komt een Bagels & Beans tegen, neem eens een kijkje! Bagels en Beans zit in bijna elke grote stad.

Nog eventjes een note voor ik afsluit: sorry voor het ontbreken aan berichten. Ik ben heel blij als je toch af en toe nog blijft kijken. Ik ben net begonnen aan een nieuwe studie en het is allemaal nog vrij nieuw en druk, dus ik kan helaas ook niet beloven dat er nu wél regelmatig berichten op mijn blog komen.

Love you guys!

Liefs, Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.