24 januari 2015

Flog/update

Ik leef nog hoor! 
Ik had mezelf een beetje opgelegd dat ik niet mocht bloggen. Ik zit op het moment midden in mijn tentamens en vond daarom dat ik geen tijd had voor andere dingen. Dit geld nog steeds hoor, daardoor kunnen jullie wat minder artikels verwachten. Na mijn toetsen (eind volgende week) heb ik me wel weer voorgenomen om meer te gaan bloggen. Zo veel leuke ideeën, zo weinig tijd.

Omdat ik geen uitgebreid artikel mag maken, besloot ik een foto-log te maken. Mijn dag in foto's! Er zit alleen een hele plottwist in. Maar die merken jullie vanzelf. ;)

 
Dit was vrijdag. Vrijdag is mijn enige dag in de week dat ik niet vroeg op moet. Dus ik kon mooi 's ochtends gaan douchen! Maak kennis met mijn blote billen gezicht en mijn natte haar :)

Ook kon ik wat groter gaan ontbijten. In de ochtend heb ik vaak veel honger, in tegenstelling tot anderen die 's ochtends geen hap door hun keel krijgen. 's avonds eet ik daar in tegen dan weer heel weinig. Achja. Ik maakte een broodje gesmolten kaas (in de magnetron, heel snel en handig, wel een beetje slecht) en daarbij had ik chocomelk gemaakt met melk en chocopoeder, zo lekker!


From where I stand. Ik had mijn lekkere schoenen van de H&M aan (die ik bijna elke dag draag haha), mijn high waisted boek van H&M en ook de trui is van H&M. Oeps. Je kan ook wel zeggen dat ik een beetje voor comfortabele kleding ben gedaan. Het kettinkje is trouwens van de Primark, en die heb ik eindelijk weer eens uit mijn sierade lade gehaald.

Onder mijn trui had ik nog een blousje aan, waarvan het kraagje dan nog net boven mijn trui uit komt. Ik vind dat zo een leuk effect.

Voor vandaag stonden school en scouting op het programma. Op school gingen we het eindresultaat van de map die je hier ziet, bekijken. Wel een beetje groot om mee te nemen, ik had echt de stoel naast me nodig als opslag. Zo kon ik zelf lekker zitten en genieten van mijn appeltje, want soms ben ik wel goed en gezond. 

 In Haarlem scheen het zonnetje nog zo lekker, maar hoe langer ik in de trein zat, hoe mistiger het werd. Zo raar! Wel was mijn humeur niet slecht te krijgen, dus het maakte me vrij weinig uit. Haha.

Ook heb ik in de trein genoeg tijd om even mijn blogs bij te werken en na te lezen! Mijn favoriete bezigheid voor onderweg. En ook Bloglovin heb ik helemaal ontdekt.

Op school bleken de resultaten van mijn herkansingen binnen te zijn. Ik heb ze beide dik gehaald! Voor mijn theorie toets had ik eerst een 5 gehaald en nu een 7,9!! Ook mijn kleur en vorm toets was nu voldoende :)

Dit was de bezigheid voor de hele les. Iedereen had A3 mappen meegenomen met de tekeningen/schilderingen van de eerste twee periodes en die gingen we van elkaar doorkijken. Dat zorgde voor een heel gezellige middag. En vooral vol inspiratie!

Als je een map had ingekeken moest je op een papiertje schrijven wat je echt leuk vond aan de map en dat zorgde voor heel leuk en lief commentaar. Je werd er helemaal blij van.

En hier is de plottwist.
Op het station had ik nog een foto gemaakt van dat ik weer terug wilde reizen, met een havermoutkoekje. Iemand moet dat hebben gezien en gedacht dat ik een mooie telefoon had. Want toen ik in de trein wilde gaan zitten hoorde ik een pasje vallen. Dat bleek de mijne te zijn, en mijn jaszak bleek verder leeg. Mijn pinpas en telefoon waren gewoon gestolen. 

Mijn hele dag was veranderd. Ik was ineens heel angstig, verdrietig en daarna vooral heel boos. Ik ben nog terug gerezen omdat ik niet kon geloven dat mijn telefoon en pasje gewoon echt uit mn jaszak waren gestolen. Maar ze lagen niet op station. In de trein terug kon ik iedereen in de trein wel een mep verkopen. Heel veel emotie giert op zo een moment door je lijf.
Ik wist niet dat mensen nog deden aan zakken rollen en ik snap ook niet dat je niet met je handen van iemand zijn spullen kan afblijven.
Die mensen zijn puur egoïstisch, zij doen het voor het geld, en jij komt gelijk in de shit. Je dagen erna zijn zo raar. Je voelt van alles. Je bent niet bereikbaar, kan geen geld uitgeven. Je moet vanalles regelen (blijkbaar kan je je pinpas ook niet blokkeren zonder telefoon, dus moest ik eerst terug reizen voordat ik vanalles kon regelen.)

Al met al. Ik heb dus geen volledige foto-log voor jullie. Maar ik wilde toch even bloggen. Want ik ben er ook nog! Hoi! Ik miste het bloggen, en ik miste jullie. En dit moest ik ook gewoon even kwijt aan jullie. Nu ga ik weer verder met gezellige dingen met mn beste dinnetje. En verder kunnen jullie nog meer artikels van me verwachten, tot snel!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Ach wat rot dat je mobiel en pinpas gestolen zijn, sterkte X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel <3. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. :(

      Verwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.