31 december 2015

Tag: Oud & Nieuw


Door Joyce werd ik nog niet zo lang geleden getagd om de Oud & Nieuw tag te doen. En dat vond ik wel een leuke tag om het jaar mee af te sluiten!
Helaas heb ik dit jaar niet zo veel geblogd, en dat vind ik er jammer. Zeker omdat ik met zo enorm veel ideeën in mijn hoofd rondloop. Maar het wil er gewoon niet uitkomen.
Zo heb ik nu ook nog een idee om het wat uitgebreider over 2015 te hebben en alle foto's van de afgelopen feestdagen met jullie te delen. Maar ik neem er simpelweg niet de tijd en de rust ervoor om er even voor te zitten en alles van me af te typen. Dat is sowieso iets waar ik aan ga werken in 2016. Whoop. Ja, misschien is het ook leuk om even wat doelen voor mezelf te formuleren? Ben ik dan wel mega laat mee, iedereen post dit soort dingen al op hun blog. Maar goed het lijkt me leuk, dus waarom zou ik het dan laten omdat ik dan 'anders ben dan andere blogs'. Dus we zullen zien wat er online gaat komen.

Voor nu typ ik in ieder geval deze korte tag voor jullie en voor mijzelf om toch even 2015 gedag te kunnen zeggen op mijn blog, voor de jaarwisseling vanavond.



OUD.

Wat is je leukste/mooiste herinnering uit 2015?
By far is dit je Haarlem Jamborette, afgelopen zomer: twee weken helpen bij de uitstapjes met enorm veel scouts en hele gezellige mensen. Daar heb ik wel echt van genoten! Ook was Lissabon heel mooi.
En natuurlijk dat ik mijn Propedeuse in één jaar heb mogen halen en deze mocht ondertekenen in een uitreiking.
En verder ook dat ik mijn rijbewijs in twee keer heb mogen behalen en al veel heb kunnen rondrijden én zelfs in de Landrover heb leren rijden!
Ik heb heel veel vrienden erbij gemaakt en mijn vriendengroep steeds meer vergroot waar ik enorm blij en dankbaar voor ben <3

Hier draag ik mijn geliefde MAC Heroine, toen ik hem net had gekocht!

Dit is nu mijn NAKED Basics palette. Ik heb hem al 2/3 jaar en nog blijf ik er mee vooruit gaan. Ik moet soms wel eventjes huilen hoe veel pan ik al kan zien, maar het blijft mijn pareltje.

Wat is je favoriete lipstick/make-up product uit 2015?
2015 is ook het jaar dat ik MAC heb ontdekt. Natuurlijk wist ik het bestaan ervan. Maar toen ik de highlighter probeerde was ik gelijk verslaafd. Wat een mooie glans en wat een kwaliteit. Joyce die was ook verslaafd aan Mac en dan vooral aan de lipsticks, dus besloot ik die ook te proberen. Ik wil nu niets anders meer.
Geen verrassing dus dat mijn favoriete producten voornamelijk van Mac komen.
Mijn favoriete lipstick is toch wel Heroine, mijn laatste toevoeging aan mijn stash.
Verder ben ik nog altijd verliefd op mijn highlighter van Mac: lightscapade.
En natuurlijk nog altijd op mijn NAKED basics palette van Urban Decay, is het face form palette in light van Sleek ook een favoriet product geworden en gebruik ik het I heart chocolate palette nu ook met enorm veel plezier!

Wat zijn je leukste foto(s) uit 2015?
Jeetje wat was deze moeilijk. Ik dacht aan het begin nog dat ik deze tag wel 'even' invulde, maar ik ben een uur bezig geweest met zoeken omdat ik het zo leuk vond, oeps! Bereiden jullie je even voor voor een berg aan foto's?

Mijn verjaardag!


Haarlem Jamborette met het team en de nieuwe vriendjes! (de laatste is inderdaad erg bewogen, maar dat droeg wel bij aan het moment, hihi)



Lissabon <3

Propedeuse uitreiking. Kijk hoe blij ik ben en loop!

Een foto met Daphne mag natuurlijk niet ontbreken

En natuurlijk ook, net zoals Joyce deze hier had staan, eindelijk een foto met ons drieën.

Alle selfies met deze twee, dat alleen al maakten mijn jaar <3 Gekkies zijn het ook, deze foto laat het allemaal zien, haha.

Dit was een fijn moment! Alle aapjes bij elkaar en cocktails <3

Wat is het belangrijkste wat je in 2015 heb geleerd?
Hier heb ik laatst nog even goed over nagedacht: In 2015 heb ik ingezien dat het belangrijk is om af en toe rust te pakken en aan jezelf te denken. Ik had altijd een instelling dat ik gewoon door bleef gaan, als een wervelwind die nooit stopte. Maar dat red ik nu niet eens meer. Mijn studie kost enorm veel energie, dus dan is het heel erg belangrijk dat ik me af en toe even terug trek en me oplaad.
Verder heb ik geleerd me niet te afhankelijk meer op te stellen. Ik heb besloten mijn eigen weg te gaan en de kracht uit mijzelf te halen in plaats van uit anderen.

Als ik zo terug kijk, zie ik eigenlijk gelijk dat dit echt een jaar is geweest met enorm veel inzichten. Ik ben gegroeid als mens, dat is nog even fijn om terug te zien!

Wat is jouw favoriete blogpost die je in 2015 heb geschreven?
Nou, gelukkig zijn dat er niet zo veel. HAHAHAHahahah.... :( 
Ik ga even zoeken. Wat is dit lastig!
Ik denk dat ik dan toch ga voor de wat kleinere posts. Zo vind ik de Little Tip wel mooi, en de columns vind ik heel tof om te lezen. 
Ik wordt er gelijk weer enthousiast van, misschien moet ik ze maar weer eens terug brengen...

Welke blogs heb je het meest bezocht in 2015?
Oei, dat zijn er veel. Welke ik het meest heb bezocht?
Ik denk dan toch wel die van Lotte en Teske, geen idee waarom, maar die vond ik het leukst om te lezen en daarbij vind ik dat Vera ook weer heel leuk schrijft!

NIEUW.

Met welk motto/welke quote wil je 2016 inluiden?
Geniet van alles wat je doet! Ik wil nog wel eens doemdenken, maar het is vooral belangrijk om te genieten van het moment en wat er allemaal gaande is.
Wat zijn je top 3 personal goals om in 2016 te bereiken?
- Ik wil meer nadenken over een wat onafhankelijker leven. Ik wil meer dingen zelf doen en minder afhankelijk zijn van mijn ouders.
- Ik wil een stage vinden die bij mij aansluit, ook al weet ik nog helemaal niet welke doelgroep mij nu het meest aanspreekt.
- Ik wil mij persoonlijk blijven ontwikkelen. Die smurrie in het onbewuste wil ik weer eens opschudden en aan mijn innerlijke rust werken.
... en welke wil je bereiken in 2016 op bloggebied?
- Ik wil mijn hart meer leggen in mijn blog
- Ik wil mijn eigen ding kunnen doen in plaats van maar 'doen wat anderen doen, wat normaal is'
- Ik wil heel graag naar een persevent, of een perspakkertje binnenkrijgen
- Ik wil meer bloggen!

Welke grote droom heb je voor 2016?
Pfoe wat valt te verstaan onder 'grote droom'? Ik denk dus dat ik meer leer om op mijn eigen benen te staan en hier kracht uit weet te halen. Ook hoop ik mijn banden met vrienden te kunnen versterken, daar hecht ik steeds meer waarde aan.

Aan welke blogger(s) wil je deze tag doorgeven?
Ik geloof dat ik al lekker laat hiermee ben, dus dat ik deze tag niet meer echt kan doorgeven. Als je hem wil overnemen is dat natuurlijk altijd prima!

Tot slot... wil je nog wat kwijt?
Ik hoop dat jullie mooi het nieuwe jaar inluiden en lekker doen wat jullie zelf willen! Dat het maar een mooi en liefdevol nieuw jaar mag zijn!
Oh, en natuurlijk enorm bedankt voor de lezeressen die af en toe nog mijn berichtjes blijven lezen en volgen. Ik weet dat ik veel te onregelmatig upload, maar het betekend hierdoor alleen maar meer voor mij dat er nog mensen zijn die mijn blog volgen. <3 liefde voor jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.