17 november 2016

Dankbaar - stage lopen


Vandaag was een dag dat ik mij eventjes realiseerde hoe blij ik ben met mijn stage plek. Misschien heb ik er wel eens over geschreven, misschien ook wel niet. Ik loop in ieder geval stage op een vrije basisschool, als kunstzinnig begeleider. Op het moment werk ik met 8 vaste kinderen. 

Vandaag heb ik mijn tiende stage week afgesloten, en dat was nog wel even een momentje. De zon scheen fijn naar binnen, ook al is het de afgelopen paar dagen behoorlijk grauw geweest. Ik had overal werk liggen, zoals te zien is op de foto. Ik had net met een heel lief meisje gewerkt, onverwachts dat wel. 

Het is zo een fijn plekje. Dit is mijn eigen kamertje en ik word volledig vrij gelaten in wat ik doe en hoe ik het aanpak. Ik ben heel zelfstandig aan de slag binnen de school en ik merk hoe goed dat mij doet.
Ik heb twee jaar geleerd voor kunstzinnige therapie, en nu loop ik een jaar op een plek stage en mag ik het allemaal in de praktijk brengen.

Ook al moet ik om 6 uur echt mijn bed uit komen, anderhalf uur reizen, al mijn energie bij elkaar blijven rapen, altijd present zijn in de ruimte, heel erg mijn best doen om dingen te regelen en op mensen af te stappen. Ik ben enorm veel aan het leren en ik krijg hier alle ruimte voor. Het doet mij goed. Het kost veel tijd en energie, maar dat heb ik er enorm voor over.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.