16 november 2016

-De eerste dag

Als 's morgens het licht
door de gordijnen dringt
smelten je laatste dromen.

Er klinken geluiden
uit de achtertuinen
een buurman stapelt stenen
een rammelende kettingkast.

Het is vandaag de eerste dag
om met iets te beginnen
waar niemand aan begon.

- Fetze Pijlman uit 'Lees maar lang en wees gelukkig'


Dit is het gedichtje wat ik vandaag ineens op een reclamebord zag staan. Ik werd er op onverklaarbare wijze heel gelukkig door. Ik word blij van dit soort kleine vondsten. Het is alsof ik een klein cadeautje ontvang, voor mij, van de wereld. En dit zijn de dingen, waardoor ik weer even verder kan.

Verder wil ik nog even zeggen dat het goed met mij gaat, dat ik nog leef. Ik heb plannen om het bloggen op te pakken, maar ik realiseer mij ook dat ik niet geboren ben om te bloggen zoals dat nu in de media gaat. Ik doe het liever op mijn eigen manier.

Een fijne dag nog toegewenst!

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.