13 juni 2014

Day Zero Project Update #3


Maanden gaan toch wel erg snel. Eens per maand schrijf ik een update over het projectje waar ik mee bezig ben. De update zelf behoord zelfs tot dit project! Het houd in dat ik zelf 101 doelen heb opgesteld die ik binnen 1001 dagen wil hebben bereikt. Per maand laat ik zien wat voor nieuws ik heb gedaan hiervoor, of waar ik mee bezig ben. En zo nu ook weer! Het was deze maand een erg drukke en leuke maand, ik heb erg veel kunnen bereiken :).
Allereerst de doelen die ik deze maand heb behaald:


Slaag voor mijn havo
Jaja! Hier kunnen jullie alles over lezen in mijn vorig artikel. Het is me eindelijk gelukt en ik kan eindelijk verder, het is een hele opluchting en een last van mijn schouders. Enorm fijn.


Vier mijn verjaardag groots
Ook dit is iets wat ik al heel lang wilde. Elk jaar wilde ik weer een feestje geven, maar het kwam er nooit van. Juist daarom vond ik dat mijn achtiende verjaardag wél groots gevierd moest worden, en het lukte! Ik heb overdag mijn verjaardag voor familie gevierd, 's avonds heb ik zo een twintig vrienden uitgenodigd en bleven er 6 vrienden slapen. Maar ook hier kan ik niet heel veel over vertellen, want er komt nog een artikel over!

Dat zijn al de behaalde doelen, maar hier komen de doelen waar ik mee aan de slag ben gegaan:

Haal mijn rijbewijs
Huh, hoe kan je hier mee bezig zijn, heb je rijlessen? Ja, ik heb rijlessen, maar die heb ik wel al een tijdje. De reden dat ik nu dit onderwerp hier plaats is omdat ik laatst mijn theorie heb gehaald! Ik heb een cursus gevolgd en binnen twee dagen had ik hem, zonder een boek open te slaan, in een keer. Ik ben giga trots op mezelf. En nu komt dat echte officiele rijbewijs toch wel dichtbij...



Maak 15 schilderijen (2/15)
Deze maand ben ik aan de slag gegaan met verf! Ik heb de twee schilderijen hierboven gemaakt. De een met water verf, de ander met acryl verf. Het is heerlijk om creatief bezig te zijn.

Organiseer een grote picknick
Deze staat op de planning! Samen met mijn beste vriendin organiseer ik een big picknick met heel veel lieve mensen. Alleen op uitnodiging. Iedereen neemt kleedjes en lekkers mee en dan gaan we met zijn allen ergens zitten, in de zon, met muziek, heerlijk. Ik kijk er heel erg naar uit!


Ga naar 4 verschillende festivals (Bevrijdingspop telt niet mee) (1/4)
Na bevrijdingspop ben ik naar Beeckestijnpop geweest. Waar bevrijdingspop heel druk en overbevolkt is, is beeckestijn heel rustig en gemoedelijk. We hebben de hele dag in de volle zon gezeten, we hebben churro's gegeten, gezellig gepraat en genoten van de zon. Dit is ook het festival waar ik verliefd ben geworden op Chef'Special, en dan met name op de drummer... :)

Kijk 10 disneyfilms (2/10)
Ik heb nog een disneyfilm gekeken! Dat ik deze nog niet had gekeken, vond ik enorm stom van mezelf. Maar nu heb ik het toch gekeken: Frozen! Wat een lieve film. Ik kan er niet over uit. Ik heb nog een favo disneyfilm erbij (bij de rest van de 10 favo films....).

Probeer 4 nieuwe soorten thee (1/4)
Ik ben niet zo heel erg van de nieuwe dingen uitproberen. Maar verse muntthee.... dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan! Mijn moeder heeft op de markt munt gekocht, en daar kunnen we al zo lang van genieten. Ik vind het heerlijk.

Dat was hem alweer! Net zoals bij de andere updates heb ik nog even een 'tussenstand' voor jullie:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.