6 juli 2014

Firsts Tag


Nadat er een filmpje over youtube ging met alle eerste keren (eerste keer verliefd, eerste huisdier etc.) is er nu ook een bloggers tag! Even dacht ik dat het precies dezelfde was als die van youtube en die vond ik niet heel speciaal. Dus die heb ik ook nooit omgezet naar mijn blog. Gelukkig is dit een variatie erop en gaat het hierbij ook meer over make-up en mijn blog. Lijkt me heel leuk om over na te denken, en ik vond het heel leuk om bij anderen te lezen. Laten we maar beginnen!
Eerste beste vriend

Hmmm. ik twijfel al. Joyce en Daan ken ik sinds mijn geboorte en we zijn nooit bij elkaar weg te slaan. We gingen vaak samen op vakantie met onze ouders en ik hoor altijd hoe wij gingen racen met onze kinderbuggy's :). Maar! Ik had ook een buurjongetje die een jaar jonger was dan ik. Ik was altijd bij hem te vinden. We zaten toevallig ook bij elkaar in de klas en gaven elkaar altijd kusjes, gewoon omdat alleen wij dat bij elkaar mochten doen. Enorm schattig. Dat waren mijn eerste vrienden!

Eerste CD die ik ooit kocht

Ik was nooit zo heel erg van de cd's kopen. Ik kreeg altijd kei veel. Zo kreeg ik Ernst en Bobbie casette's! Maar als we het over cd's hebben zal het wel van shakira zijn, zij stond ook op mijn eigen samengestelde cd die mijn vader toen voor mij maakte.

Eerste celebrity crush

Dat moet Shakira zijn geweest. Erna kwam Fergy met haar hit 'big girls don't cry', waar ik opslag verliefd op werd. En in diezelfde tijd werd ik ook verliefd op Enrique Iglesias.

Eerste huisdier

Quini! Voordat ik was geboren hadden mijn ouders al een persische poes, Quini. In het begin was ze altijd heel gemeen, maar toen ze ouder werd kwam ze altijd bij me op bed liggen en had ik altijd een knuffelmaatje. Gelukkig heb ik haar heel lang bij mij mogen houden, tot ergens 2008 als ik het goed heb. Heel uitzonderlijk voor een Pers, die maar 13 hoorde te worden. Quini was toch echt 18/19/20.

Eerste gadget

Zelfs nog voor ik een mobieltje had, kregen mijn broertje en ik een discman om mee te nemen op vakantie. Er kon toen al een cd in, en die konden we dan draaien. Er zaten koptelefoontjes aan en we vonden het helemaal geweldig. Erg praktisch was het eigenlijk niet, die dingen waren enorm groot haha! Ook denk ik dat we toen al de gameboy color mochten gebruiken. Erna kwam mijn eerste mobieltje en volgde ook de MP3speler.

Eerste grote aankoop

Dit moet mijn DS zijn geweest! Ik had het of bij elkaar gespaard, of ik kocht het van mijn verjaardagsgeld. Het was in ieder geval een verjaardagscadeau. Wat was ik er blij mee! Ik kocht een DS met hoesje en meteen het spel Nintendogs erbij.


Eerste blogpost

In het begin gebruikte ik mijn blog voor dagboekverhaaltjes. Zo een zou het wel zijn, als je het 'mijn nieuwe blog!'-artikel niet meetelt. Ik ga even kijken wat het precies is! * Mijn eerste blogpost was "shopping met Eline". Je gaat naar het artikel als je op de titel klikt. In juli 2011 heb ik dit geschreven. Ik weet nog wel dat we toen gingen shoppen voor nieuwe agenda's en toen hebben besloten ze maar zelf te customizen. Oh, en toen was het ook enorm hip om maar 1 bloemenoorbel te dragen, zoals je hierboven ziet!

Eerste make-upproduct

Ik denk eerlijkgezegd dat dit niet zo een heel spannend product was. Het was denk ik de mascara van de Hema met de saaie zwarte omhulsel. Die het ook niet eens fijn deed, hij droogde zo snel uit. Wel had ik er twee soorten van.


Q: Wat vonden jullie de leukste vraag?

Als je de tag wil overnemen mag dat natuurlijk. Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden.

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.