4 juli 2014

"like a girl"


Als je hoort dat je rent als een meisje, vecht als een meisje of schopt als een meisje. Is dat dan een goed ding of een slecht ding? Meestal is dat bedoeld als een slecht ding. Maar sinds wanneer is het zo dat meisjes niet sterk zijn en niet goed zijn? Hoe moeten meiden zich dan ooit kunnen neerzetten.

Always komt met een enorm sterke reclame om jonge maar ook oudere meiden zich zelfverzekerder te laten voelen over zichzelf. En mee te geven dat ze juist zichzelf moeten blijven. We zijn nu eenmaal geboren als meisjes, maar wie zegt dat dat een slecht iets is? 

Deze reclame raakte mij vrij diep. Het toont maar aan hoe raar deze wereld met zijn gedachten zit, eigenlijk. Ik wilde het heel graag met jullie delen, omdat ik echt denk dat deze reclame het verschil gaat maken. Ik krijg hier verder niet voor betaald hoor, maar ik vond het te krachtig om niet over te schrijven!

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.