2 juli 2014

Bossen bloemen

In mijn laatste wishlist, die je >hier< nog eens kan bekijken, heb ik het over dat ik het wel heel leuk zou vinden om een keer een bos bloemen te krijgen. Ik zette het met twijfel erbij, omdat ik het niet perse wilde hebben maar omdat ik het graag wilde krijgen. Dat vond ik toch wat anders. Sinds mijn wenslijstje heb ik genoeg (bossen) bloemen gekregen en dat vind ik enorm leuk! Bloemen staan bij mij voor vrolijkheid en dat je word geliefd.


Ik had het per ongeluk laten vallen bij mijn moeder, en dit heeft zij goed opgeslagen. Mijn broertje wist maar niet wat hij mij wilde geven voor mijn verjaardag. En op mijn verjaardag kwam hij aan met de mooiste bos rozen die ik ooit had gezien! Hij had hem zelf uitgekozen en mijn moeder heeft hem zelf in elkaar gezet. Ik was er zo enorm blij mee.

Diezelfde dag was ook mijn verjaardag zelf voor familie en in de avond voor vrienden! Overdag kwamen al wat vrienden die van ver moesten komen. Een vriend daarvan zei als aankondiging: het is heel gevaarlijk om mij je blog te laten lezen. En liet me de bos bloemen zien. Toen had ik opeens twee bossen!

Net voor mijn geslaagdborrel, deden we met scouting een ruilspel in de stad. We begonnen met oranje balletjes, en die hadden wij al meteen geruild voor bloemen. We vroegen aan een vrouw die haar bloemenstal aan het opruimen was, of ze iets te ruilen had. Ze kwam aan met immens mooie witte hortensia's! We zijn niet meer verder gaan ruilen en zijn per persoon met 5 hortensia's naar huis gegaan. Deze heb ik dan niet persoonlijk gekregen, maar ze ruilde het maar wel even met ons voor 2 oranje flut balletjes :).


En toen was mijn diploma-uitreiking! Ik ging oorspronkelijk met alleen mijn gezin, maar op het laatst kwam mijn beste vriendin, en last minute kwam er nog een vriendin mee. Zij hadden allebei zulke mooie bossen bloemen voor mij gehaald, dat het roosje wat ik van school kreeg een beetje teniet viel. Ze zijn zo lief, en een bos bloemen vind ik zo een fijn gebaar!


Dat zijn 6 (bossen) bloemen in ruim een maand. Ik ben er zo onverklaarbaar blij mee. Hierboven zie je de twee bossen bloemen van de meiden bij elkaar gevoegd door mijn mama. Het staat te pronken in de huiskamer!

Zijn er meer mensen die enorm blij worden van bloemen, of ben ik de enige?

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.