19 oktober 2014

De TMI Tag



Hey hallo! Soms dan ben je gewoon in een bui voor een leuke tag, dat heb ik nu! Nu kon ik niet enorm veel leuke tags meer vinden. Maar gelukkig kwam ik uiteindelijk de 'too-much-information-tag' tegen. Ik vraag me af of ik hem al een keer heb gedaan, maar eigenlijk vind ik dat hij hoe dan ook overnieuw kan! Het is een tag waarin ik eigenlijk nét iets te veel informatie geef, maar wat maakt het uit. Ik vind het wel grappig om over na te denken en te delen met jullie. Laten we snel beginnen!


Wat draag je op dit moment?
Ik draag mijn giraffe onesie. Ik ben vanmiddag in bad gegaan en had erna geen zin meer in normale kleding. Wat resulteerde in mijn fluffy fijne onesie.

Ben je ooit verliefd geweest?
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik dit zeker ben geweest. Ja.

Ooit een verschrikkelijke break up gehad?
Ik ben op de meest rare manier 'gedumpt', maar dat waren allemaal relaties die niet enorm serieus waren. Totdat ik wel serieus ging daten. Zo een break up kan hard aankomen en ik heb dan ook bij sommige het hele huis bij elkaar gehuild en dagen (weken, maanden?) lang verdrietig en boos geweest.

Hoe lang ben je?
Op mijn ID staat 1.62 haha, maar toen ik het zelf heb opgemeten kwam ik uit op precies 1.60.

Hoeveel weeg je?
Jep, vrouwen en gewichten. Deze vraag skip ik ;).

Heb je tattoos?
Nee, maar ik zit er wel over na te denken! Ik zou graag een veer met witte inkt willen laten tatoeëren. Of een dromenvanger. Maar dat kan zeker wachten, tot ik er echt zeker over ben. En misschien word ik dat wel helemaal nooit.

Heb je piercings?
Jepjep! Ik heb mijn normale oorgaatjes (ehh?) en daarbij heb ik sinds een half jaar ook een helix piercing. Eindelijk! Ik wilde het al zo lang en nu heb ik het eindelijk. Ik ben er nog iedere dag blij mee.

OTP?
ZALFIEEEEE (Zoe en Alfie, op youtube te vinden als Zoella en pointlessblog). Lola en Kyle uit de film LOL en John en Savannah uit de film Dear John. En vast nog wel veel meer haha.

Wat is je favoriete tv-serie?
Ik kijk standaard expeditie robinson en wie is de mol. Verder kijk ik met mijn vader veel politieseries als NCIS, Hawaii 5O, Criminal Minds, The Following. En ik volg ook Awkward (op MTV) en Geordie Shore (haha oeps).

Wat is je favoriete band?
Easypeasy: Chef'Special!


Iets dat je mist.
Teveel.

Wat is op dit moment je favoriete liedje?
Thinking out Loud van Ed Sheeran. De clip is erbij uitgekomen en ik kan niet stoppen met het beluisteren en bekijken, zo mooi!

Hoe oud ben je?
Ik ben 18.

Wat is je sterrenbeeld?
Tweelingen!

Kwaliteiten die je zoekt in een partner.
Sociaal, spontaan, lief, trouw, humor, betrouwbaar.

Favoriete quote?
Dat blijft toch echt 'live your life and do it crazy'. Dat is het al jaren en ik sta er nog steeds volledig achter!

Wie is je favoriete acteur?
Pfoe. Ik heb hier te veel favo acteurs voor haha. Alex Pettyfer, Channing Tatum, Zac Efron en nog veel te veel meer haha.

Favoriete kleur?
Momenteel is dat roze en paars. Hoe weet ik eigenlijk ook niet precies. Ik ben nog nooit zo meisjes achtig geweest... Maar daarbij ben ik ook wel weer van het bruin, haha!

Harde of zachte muziek?
Dit ligt denk ik aan de situatie. Soms dan zit ik alleen thuis, wil ik zingen en dan gaat de muziek kei hard aan. En anders heb ik behoefte aan (achtergrond)geluid, daar verleend ed sheeran zich zo goed voor :)

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Als ik verdrietig ben heb ik een paar mensen waarbij ik terecht kan. Hier ga ik ook heen als ik bang ben, in paniek ben, heel verdrietig ben, boos ben, alles. Ze weten bijna alles van mij, en blijven toch bij me.

Hoe lang sta je onder de douche?
Hahahahahahahahahahahahahahahhaa.

Hoe lang doe je erover om je 's ochtends klaar te maken?
Ik blijf altijd zo lang mogelijk in bed liggen, dus ik ben er achter gekomen dat ik in 3 kwartier net genoeg tijd heb om alles te doen. Tas inpakken en eten klaar maken (en verdwaalde ov-kaarten zoeken) included.

Heb je ooit gevochten?
Ik niet met hem.

Wat is een turn on?
Interesse, sociaal, een mooie lach en als diegene me op mijn gemak kan stellen.

Turn off?
Geen respect, aggressief, mannengedachten die worden uitgesproken haha.

Wat is de reden waarom je bent gaan bloggen?
Ik ben volgens mij begonnen door gosupermodel (dit was een online spel). Hoe precies weet ik niet, uiteindelijk vond ik het puur leuk om over mijn dagen te schrijven. En eigenlijk doe ik dat nu nog steeds haha.

Wat zijn je angsten?
De dood en alles wat daarbij hoort, dus ook ziektes, hoogtes, agressie etc. Ook heb ik verlatingsangst en bindingsangst en kan ik niet tegen kleine ruimtes.

Wanneer moest je voor het laatst huilen?
Toen ik in paniek was.

Wanneer zei je voor het laatst 'ik hou van jou' tegen iemand?
Dit is volgens mij nog heel recent tegen mijn beste vriendinnetje. Ze is heel speciaal voor me en ik wil graag dat ze dit weet!

Wat is de betekenis van je blognaam?
Dat je alles kan verdraaien tot iets positiefs. En dat je vooral positief moet blijven. Dat vind ik zelf heel belangrijk om te blijven denken.

Welk boek las je voor het laatst uit?
Dit moet 'The Fault in our Stars' zijn. Ik ben niet zo een lezer, en dit boek heb ik dan ook al een half jaar geleden uitgelezen. Het boek werd me echt sterk aangeraden door een vriendin. Ik begon op de eerste bladzijde om te proberen en kon erna niet meer stoppen. Wat een fantastisch mooi verhaal! Heel realistisch met een enorme plottwist. Ik raad hem jullie ook aan.

Welk boek ben je momenteel aan het lezen?
HEEL VEEL SCHOOLBOEKEN. Mijn tentamens beginnen bijna, dus, ja.

Welke tv-serie keek je voor het laatst?
Game of Thrones! Ik ben verslaafd aan die serie. Ik had nooit verwacht dat ik een serie uit een andere tijd (in een heel ander soort wereld) leuk zou vinden, maar het is zo spannend dat je wel blijft kijken!


Met wie heb je voor het laatst gesproken?
Met madelief via whatsapp. Over vanalles, want wij bespreken altijd meerdere onderwerpen tegelijkertijd.

Wat is de relatie tussen jou en degene waar je het laatst een berichtje naar hebt gestuurd?
Chummyyyybum <3

Wat is je favoriete eten?
Als het maar taart is. Fruit is ook goed (frambozen en mango!)

Welke plaats wil je nog graag bezoeken?
Ik ben erg benieuwd naar Lissabon! Ook wil ik weer terug naar Londen, voornamelijk naar Camdentown (zo leuk alternatief!), ik wil terug naar Praag en ook weer terug naar Barcelona. Oh, Parijs lijkt me ook echt super leuk, daar wil ik nog wel eens heen!

Waar was je voor het laatst?
Buiten dat ik nu thuis zit, was ik voor het laatst op mijn werk. Ik werk in een supermarkt als caissière.

Ben je verliefd?
Als we het over dit onderwerp gaan hebben, begrijp ik er helemaal niets meer van.

Wanneer zoende je voor het laatst iemand?
Dit was op mijn laatste date. Nu 3 weken geleden.

Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat was nog heel recent!

Wat is je favoriete snoepjessmaak?
Mango en framboos, hoe kan het ook anders haha!

Welke instrumenten bespeel je?
Vroeger heb ik viool gespeeld. Nu bespeel ik niets. Ik wilde heel lang gitaar spelen, maar men, wat lijkt het me fijn om piano te spelen! Helaas heb ik geen piano handen...

Wat is je favoriete sieraad?
Dat is mijn sterrenbeeldketting die ik van mijn overgroot oma heb gekregen. Het is zó mooi en wordt vaak opgemerkt.

Wat is de laatste sport die heb gedaan?
Scouting? En anders dansen natuurlijk!

Welk liedje zong je voor het laatst?
Dat ik je mis - Maaike Ouboter. Echt een heel heel mooi en emotioneel liedje wat eigenlijk het hele 'missen van iemand' omschrijft.

Wat is je favoriete openingszin?
Hey, ken ik jou niet al ergens van? (en dit blijkt dan ook zo te zijn haha)

Wanneer heb je voor het laatst met iemand gechilld?
Gisteren, met scouting!

Wat zijn dit veel en soms vrij lastige vragen! Ik vond het leuk om weer eens wat te schrijven en weer na te denken over wat ik voor het laatst heb gedaan of wie mijn favo acteur is (sommige antwoorden veranderen nooit). Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.