15 november 2014

Manon's tea party!


Hé maar, deze blog had toch altijd een andere naam? Turn it into positivity? Yes, correct. But not any longer! Ik had weer eens een andere naam in mijn hoofd. En nu had ik voor mijn gevoel niet eens zo heel lang geleden mijn naam veranderd in turn it into positivity. Ik wilde niet weer mijn blognaam veranderen, maar ik liep al zo lang met dit idee en er kwamen steeds meer argumenten bij, dat ik toch maar de stap heb genomen.

Turn it into positivity is een uitspraak waar ik nog steeds achter sta. Maar voor ik deze naam had ingesteld heb ik er niet eens bij stil gestaan dat het eigenlijk een pittig moeilijke blognaam is. Hij is lang en positivity, bijvoorbeeld, is best een woord waar je bij na moet denken, Mensen op het internet -inclusief ikzelf- willen dit niet. Als ik mijn blognaam vertelde aan vrienden kwam er altijd achteraan dat ze het een pittige naam vonden. Het kwam er ook op neer dat ik het vaak lastig vond om mijn eigen blog in te tikken in de adresbalk. Dan zit je natuurlijk niet goed.

Ik wilde graag een naam wat gezelligheid en positiviteit uitstraalde en eigenlijk wilde ik ook een persoonlijke naam. Ik kwam uit op Manon's tea party. De laatste tijd ben ik heel erg van allerlei gezellige afspraakjes, koffie daten of thee leuten, ik kan er heel erg van genieten. Ik zie een theekransje/high tea als een gelegenheid om elkaar weer eens bij te praten en beter te leren kennen. Om veel te lachen, het gezellig te hebben en vooral heel blij te zijn.

Vanaf nu typ je dus niet meer dat lastige adres in maar: manonsteaparty!

Liefs!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.