21 mei 2015

Dagje Zaandam met zijn vieren


Op hemelvaartsdag was iedereen thuis ineens ook echt allemaal vrij. We besloten iets met zijn vieren te gaan doen. Na lang dubben, besloten we er op uit te trekken. We zijn naar Zaandam gereden! Het leek me leuk, aangezien ik nogal veel foto's heb genomen, jullie hier met mee te nemen door een fotoverslagje!


Dit was mijn outfit van de dag. Ik heb hier een spijkerblousje zonder mouwen aan, hier had ik mijn spike ketting bij om die dan zo leuk onder mijn kraagje vandaan kan komen. Dit heb ik met een simpele zwarte broek gecombineerd, en met mijn leuke bruine laarsjes! Hier overheen heb ik mijn nieuwe roze jasje aangedaan. Het jasje heb ik laatst gekregen van vrienden. Zelf zou ik niet zo snel voor deze kleur kiezen, maar ik vind hem wel heel leuk en ik ben ook heel blij dat ik het nu mag dragen! Verder heb ik deze dag gekozen voor een knot en opvallende lippen.

Ik mocht naar Zaandam rijden. Ik rijd eigenlijk steeds meer en het gaat steeds makkelijker. Zaandam is nog wel een eindje rijden, oeps. Daar had ik niet helemaal op gerekend. Ook had ik nog nooit in een parkeergarage gereden. Maar ik heb hem heel netjes kunnen inparkeren! Toen we uit de garage stapten, was dit onze eerste uitzicht. Wat enorm schattig!

We zijn de primark ingedoken. En buiten dat ik een enorm fijn vest scoorde, zag ik dit shirt ook hangen. Ik ben zelf enorm van de strips en van superhelden. En toen ik dit zag hangen, heb ik gelijk mijn broertje gebeld. Uiteindelijk is deze ook afgerekend :).

Nog even Zaandam verder verkennen. Wat een enorm gezellig en schattig stadje is dit. Overal watertjes en bruggetjes. 

En zelfs mini watervallen gespot!

Na de bioscoop te hebben gevonden, konden we opzoek naar het restaurant. We gingen bij Humphrey's eten. Als je hier binnenkomt krijg je gelijk een brood aangeboden vooraf met kruidenboter en aioli. Hmmmm.

Verder bestelde ik een cocktail (ja, ik reed, maar we gingen pas laat weer naar huis, en dan is deze alcohol al uit mijn bloed). Hier zat onder andere prosseco, munt en limoen doorheen. Hij was enorm lekker.

Nog even proosten!

Als voorgerecht nam ik de gamba's. Ik ben weer steeds meer van de garnalen en gamba's, dus kom maar op! Ik had ook bijna als hoofdgerecht een gerecht met gamba's genomen...

Maar ik koos toch voor de kipfilet. Wat een enorme kip is dit zeg. Er over heen licht mozzarella met pesto en tomaat. En erbij lag een heerlijk sausje met aardappeltjes. Wat ook enorm leuk is, is dat je bij humphrey's ook altijd gerechten erbij krijgt, zoals friet, salade, gestoofde peer etc. 

En als toetje koos ik voor de chocolade fondant. Volgens mij heb ik nog nooit zo iets lekkers gegeten! 

En een koffie kon ook niet ontbreken. Een heerlijke latte. We hadden toch nog tijd voordat de film begon.

Hierna zijn we namelijk nog naar Fast & Furious 7 geweest. Wat is dat een heftige film zeg. Echt enorm gaaf, maar ook echt een tranentrekker. Ik vind het wel een mustsee en ik ben blij dat ik het dan ook eindelijk heb gekeken!

Na de film mocht ik natuurlijk weer naar huis rijden. Dit was ook nog een opgave opzich. Aka de parkeergarage uitkomen terwijl de motor meerdere keren afsloeg omdat ik omhoog wilde rijden en vervolgens zonder zicht moeten rijden. Maar ik leef nog!

Ik geniet zo enorm van dit soort dagen. Gezellig er op uit. En bovenal gezellig iets doen met zijn vieren! Het was een enorme fijne dag, en dit wilde ik graag met jullie delen :).

Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.