27 mei 2015

At the Moment #1

"Je thee wordt koud hoor!" Natuurlijk kon ik mijn heerlijke muntthee niet drinken zonder er eerst een foto van te maken. En plots kwam daar een blog idee: een relatief kort artikeltje met 1 foto. Met tekst over wat ik waarschijnlijk op dat moment doe of waar ik aan denk. En daar ben ik enorm goed in, uit ervaring. Ik kan uren lullen over wat mij bezighoud, ahum.

Te beginnen dus bij mijn muntthee, waar ik in de tussentijd al verschillende nipjes van heb genomen. Muntthee vind ik, van alle soorten thee, het allerlekkerst. Het voelt puur. Moeilijk te omschrijven en waarschijnlijk hierdoor moeilijker te begrijpen. Maar het voelt 'goed' om te drinken. Lekker fris, lekker natuurlijk, heerlijk. Al heb ik nooit het idee dat de muntplant het héél fijn vind, aan de slappe blaadjes te zien. Maar ach. Munt vind ik sowieso heerlijk om ergens aan toe te voegen. Warm of koud water is dan wel mijn favoriet. Munt met citroen in water, aaa.

Een half uur hiervoor wilde ik weer enorm graag bloggen, maar ik wist mijngod niet waarover. De laatste tijd ben ik namelijk enorm enthousiast over van alles. Ik raak bij alles wat ik zie wel enthousiast. Voornamelijk van foto's denk ik. Waarom, geen idee. Enige verklaringen kunnen zijn dat ik laatst dus mijn polaroid heb gekocht en van elke foto enorm enthousiast word en alleen maar kan fantaseren van de volgende foto die ik kan maken. Ook is mijn beste vriendinnetje voor 4/5 weekjes in Londen en zij deelt af en toe (boel) foto's. Dan raak ik enorm enthousiast over fotograferen, filmen, reizen.

Ik twijfel of ik een polaroid cube (goedkope go pro) wil gaan kopen van mijn verjaardagsgeld. Dit raast al een tijdje door mijn hoofd heen. Het lijkt mij vooral weer heel leuk om te gaan vloggen of om echt iets te filmen. Maar twijfels all over. Jullie krijgen trouwens nog een verjaardagsartikel hoor, no worries! En daarbij wil ik nog een apart artikeltje maken over mijn polaroid camera. Zo veel ideeën.

Al die ideeën zijn hartstikke leuk natuurlijk. Enthousiasme ook. Maar heel stiekem zou ik juist die energie in school moeten stoppen (wat ik ook zo veel mogelijk probeer, daarom blijft dat enthousiasme doorrazen; ik uit het niet). Mijn studie vergt enorm veel tijd en energie. Een kortere periode en meer toetsen maakt het er niet makkelijker op. Alles wat we doen is gelijk gericht op de tentamens en ik vind het maar lastig bijhouden. Maar nog even en dan is daar de eindstreep! Helaas wat later dan iedereen in mijn omgeving, maar ook ik heb straks heerlijk vakantie.

Verder wil ik alleen nog even vertellen dat ik aan niets anders kan denken dan dit weekend. Hopelijk wordt het een beetje warm weer, zonder regen. Want dit weekend ben ik weer eens een weekendje in een pretpark te vinden met, jawel, scouting! Een weekendje kamperen, feesten, vrienden maken, pretpark, veel geld uitgeven en gezelligheid. Ik ben er klaar voor en ik kan niet meer wachten!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie, jij die dit zo leest: Wat houd jou zo bezig?

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Echt fijn dat je overal zo enthousiast van wordt, hihi. Ik ben momenteel iets teveel met le blog bezig en te weinig met school, ghehe. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vet als je uiteindelijk een polaroid cube gaat kopen! Ik twijfel al heel lang om een echte polaroid camera te kopen, maar ik heb het al die tijd nog niet gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfel ook al enorm lang. Nog steeds niet de stap gezet om het ook echt te kopen eigenlijk. Ben super bang dat ik er uiteindelijk niets mee doe...

      Verwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.