19 mei 2015

Last week in pictures

Later dan gehoopt, maar ik ben dan eindelijk dit artikel aan het schrijven. Het leek mij wel weer leuk om foto's te maken van mijn week. Eigenlijk heb ik dit nooit eerder geplaatst, omdat ik altijd vond dat ik te weinig foto's had, of een saai leven. Nu heb ik juist weer heel veel foto's. Dus ga er even lekker voor zitten! 

Maandag


Maandag is altijd de dag dat ik nog lekker niet naar school hoef! Natuurlijk had ik wel veel schoolwerk uitgesteld tot de maandag, dus daar bestond mijn dag voornamelijk uit. Dit is mijn gezicht zonder make up, hoi! Oh, en deze dag was het enorm warm, maar ik had echt zin om mijn trui aan te doen. Ik zat toch de hele dag thuis, dus ik vond dat ik het mocht.

Nog een selfie, want waarom niet. Deze trui had ik trouwens nieuw. Niet nieuw als dat je het in de winkel zou kunnen kopen. Mijn oma heeft deze trui voor mij gemaakt doordat ik ooit een keer had laten vallen dat ik nou nooit rode kleren koop en de trui van opa zo mooi was. Ik ben er enorm blij mee.

Dinsdag

Dinsdag moest ik dus wél weer naar school. Nu krijgen jullie dus ook een beetje een kijkje in hoe het er bij mijn studie aan toe gaat. Leuk! Dinsdag begon met een schilderles. Dit is een foto van de uiteindelijke opdracht die we moeten maken. Een regenboog nat op droog schildering. En dit is tevens een tentamen.

Dit is mijn beginnetje van de schildering. Kijk hoe vrolijk de kleuren zijn! Dit is nog puur een 'kleurenstemming' en moet nog flink worden uitgediept tot ik er een figuur op kan schilderen. 

Tussendoor maakte ik deze selfie. We hadden een kleine pauze tot de volgende les. Ik vond mijn blousje in combinatie met mijn rommelige knot zo leuk staan!

In de volgende les moesten we ons laten gaan als een bepaald type persoon. In dit geval een persoon die wist wat hij/zij wil. Een beetje als het element vuur. Vanuit deze inleving gingen we schilderen. En dit is wat er uitkwam! Interessant he?

Toen ik rond 6/7 uur thuiskwam, kon ik nog net in het zonnetje zitten voor we gingen eten. Dus dat deed ik maar al te graag!

Woensdag

Woensdag vond ik maar een saaie schooldag. Maar ik had wel dit leuke shirt aan! Hij zit lekker los, is een beetje kort maar valt net op de broekriem en kan als 'one shoulder' worden gedragen. En ohhh de tekst :).

Op school maakte ik deze selfie. Ik kon niet echt geloofwaardig lachen deze dag, haha.


In de tussenuren vond ik dat ik wel een solero had verdiend. 

De schooldag eindigde met een hoorcollege. Ik vind het erg interessant! Maar zo laat op de dag kan het nog wel eens lastig zijn om alles te volgen...

Toen we naar buiten stapte was er zó een mooie lucht. Kijk die wolkjes! Ik werd er opslag vrolijk van.
Donderdag

Donderdag was iedereen thuis, dus besloten we met zijn vieren naar Zaandam te gaan! Hier komt nog een foto verslag van online (overmorgen), dus voor nu moeten jullie het nog even met deze foto doen. Dit was mijn outfit van die dag. Ik heb de knotjes weer helemaal herontdekt :).

Vrijdag

Vrijdag was een fijne luie dag waarbij ik veel aan school heb kunnen werken! Wel in mijn nieuwe vest natuurlijk. Het is bijna een tafelkleed, zo groot is het, maar hij is zo enorm comfortabel en warm. 

Vrijdagavond ging ik ook naar scouting, waar ik naar mijn grote verbazing geen foto's heb gemaakt. We gingen met de kiddo's leuk spelletjes spelen. En hierna ben ik gezellig op het clubhuis blijven zitten, vrienden kwamen nog langs, er werd een taart gedoneerd door een andere leeftijdsgroep die had gepicknickt, en hierna kwamen er nog meer vrienden gezellig doen!
Een enorm gezellige avond, die niet al te laat eindigde. Toen ik thuis kwam heb ik nog even sterren gekeken, die waren zo enorm mooi deze avond. 

Zaterdag

Zaterdag was weer een fijne relaxdag met mijn vader. Nadat paps en mijn broertje naar de media markt waren gegaan, hebben we gezellig samen geluncht en had mijn paps zelfs koffie voor me gemaakt. Nomnom!

Deze dag heb ik lekker mailtjes kunnen sturen en alles kunnen bijwerken. En ik heb ook eindelijk mijn bestelling bij de hema geplaatst. Ik denk dat als het binnen is, ik er vast nog over wil bloggen. Dus ik hou het lekker nog even geheim. Gnegne.


Ik zat er de hele dag lekker zo bij. Heerlijk makeupjesloos en natuuuuurlijk in mijn nieuwe vest en shirt. Oh, ik had trouwens wel lipstick opgedaan. Ik vond het wel passen bij mijn outfit, maar had daarna geen zin om de rest van mijn make up te doen! Ik vond het wel prima zo :).

De rest van de avond heb ik lekker samen met mijn broertje op de bank doorgebracht. Mijn ouders waren weg, dus wij hebben samen lekker film gekeken.

Zondag

Zondag bracht ik door bij mijn beste vriendin die ik alweer twee weken niet had gezien! Hier probeert Amber de camera kusjes te geven haha <3.

We wilden iets gaan bakken. Maar in de supermarkt besloten we toch dat we meer zin hadden in ijs eten en ijskoffie drinken. Oeps.

Omnomomnom. Dit ziet er zooooooo goed uit.

We besloten de rest boven te nuttigen. We hebben voornamelijk met zijn tweeën op bed gelegen en van de ijskoffie genoten. We hebben weer over vanalles gepraat en het was enorm fijn. Deze foto kwam ik tegen in een fotoboek, kijk dit ben ik die liedjes zingt op een heuvel in londen! Ahhhhhh!
Dit was weer een enorm fijne dag bij mijn chummy. Helaas moest ik wel weer vroeg werken. Maar het was weer nodig <3.

Wauw, waren dat veel foto's. En wat is het eigenlijk raar om zo je hele week af te gaan. Ik kon me sommige dingen niet eens meer goed herinneren, help. Vinden jullie dit soort updates leuk om te lezen? Want ik denk dat ik dit nog wel bij kan houden in mijn oh zo drukke leven. En als ik dan iets leuks heb wat ik wil schrijven, doe ik dat er gewoon bij. :) Wel kan het dan natuurlijk ook zo zijn dat er voornamelijk deze artikelen online komen, en de rest minder. Ik weet zelf nog niet wat ik daarvan vind, maar ik vind het wel leuk om uit te proberen!

Let me know!

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.