26 juni 2015

New in!


Hello thereeee! Hehe eindelijk een beetje de tentamenstress aan de kant. De afgelopen twee/drie dagen heb ik enorm leuke spulletjes gekregen en ook gekocht. Aangezien ik zo enorm enthousiast ben over alles, wilde ik ze natuurlijk even graag delen. Zie het als een soort sneak peek artikel (als ik daadwerkelijk de andere artikels ga schrijven, je weet het nooit met mij), want ik ben voornamelijk benieuwd waar jullie nog graag een artikel en/of review over zouden willen lezen en zien! Laat het me weten in de comments. Voor nu kijken we nog even naar de leuke spulletjes en mijn eerste reacties en indrukken en alles wat er nog bij hoort of kan of wat ik wil. Laten we maar beginnen voor ik hier nog doordraai.


Laat ik maar beginnen bij het begin. Zoals jullie kunnen zien ligt er heel wat Kiko make-up tussen. Dinsdag kreeg ik namelijk wat cadeautjes! Een vriendin van mijn ouders was naar het buitenland geweest en had wat make-upjes voor ons meegenomen. Mocht je dit lezen: ik ben er helemaal weg van, nog een keer bedankt! Ik kreeg de cadeautjes tussen mijn tentamens door, en dat maakte helemaal mijn dag goed.
Ik kreeg drie nagellakjes van Kiko. Wat goed uitkwam, want ik heb nauwelijks nog nagellak meer in huis, alles was een beetje stroperig geworden, gewoon niet mooi meer. Nu heb ik weer nagellakjes om te testen en het zijn ook nog eens enorm mooie kleurtjes!
Verder kreeg ik dus duo eyeshadow stick. Een stick met twee oogschaduwkleurtjes in een! Heel bijzonder, heel benieuwd ook naar hoe ik dit ga kunnen gebruiken. En ook kreeg ik een double touch lipstick. Zo een vloeibare lipstick die niet zou afgeven. Ook hierbij ben ik erg benieuwd hoe het gaat werken!

Die avond, na mijn tentamens, kwam mijn beste vriendinnetje even langs. Met, jawel, een verlaat verjaardagscadeau uit de Disney store!!! Voor als jullie het nog niet wisten: ik ben obsessed met Disney. Het leuke is dat ik de Disney Store op de een of andere manier altijd aan Stitch koppen (vraag me echt niet waarom), en dat ik nu dus een mega grote mok kreeg met daarop Stitch afgebeeld. Hoe leuk! En hoe enorm schattig is deze mok!!! Wel enorm groot, dat vind ik wel lastig. Maar vooral heel heel leuk. Deze krijgt een ere plaatsje.

Woensdag had ik een meeting op school voor een presentatie later deze week. Hierna ben ik zelf lekker door gerezen richting Amsterdam. Ik was hier zo benieuwd naar de Kiko winkel op centraal! En ook de Lush moest ik even bewonderen. Bij de Kiko ben ik lang blijven kijken bij alles concealers, foundations en ook de nieuwe blushes en bronzers! Wat een keuze. Maar van niets was ik echt overtuigd, of het was iets te duur voor mijn portemonnee. Dus uiteindelijk vertrok ik met twee mono oogschaduws, in best bijzondere kleuren die ik nog niet eerder was tegengekomen. Ik was tevreden! De Lush is trouwens ook heel mooi, maar niet speciaal, het was bijna een gewone Lush winkel. Ik vond vooral de make-up afdeling en de parfums heel leuk, daar bleef ik een beetje op haken.

Hierna ging ik door naar de Bijenkorf. Voor mijn verjaardag krijg ik vaak fashioncheques omdat je deze hier kan inleveren voor Mac producten, oeps. Ik had er dus nog wat liggen en besloot dat het tijd was voor een Mac lipstick, daar was ik wel weer aan toe. Men, wat heb ik lang in die winkel staan twijfelen. Van de meest paarse lipstick, naar een mocca lipstick, ben ik uiteindelijk toch voor de lipstick Retro gegaan. Alweer een donkere lipstick, maar wel iets meer everyday. Benieuwd naar hoe het me staat?

Nadat ik alle toeristen, Madame Taussauds (met Johnny Depp in de 'etalage', I AMsterdam, de plein en wel meer heb bewonderd, stopte ik bij een frozen yoghurt zaakje voor wat ijs. Om vervolgens nog even langs de Forever 21 te gaan, gevolgd door Pull&Bear. Mijn plan was om voor schoenen te kijken, heb ik ook gedaan. Mijn conclusie is dat ik te dikke voeten heb voor open schoenen... Maar ik moet en zou mooie open schoenen scoren voor Lissabon deze zomer! Om het goed te maken kwam ik gelukkig nog wel mega leuke tasjes tegen in de Pull&Bear. Kleine tasjes mis ik echt enorm in mijn collectie. Ik neem nergens mijn portemonnee mee naar toe, want ik kan het niet kwijt. Met mijn telefoon loop ik dan altijd in mijn handen, want ja, geen broekzakken (whyyyy?). Toen ik meerdere zijtasjes tegen kwam, sprak deze me al gelijk aan. Vernieuwend en makkelijk model met een unieke kleur. Mine! 

Hierna moest ik weer terug rennen naar de trein, veel te kort tijd.

Mijn vraag voor jullie is dus: van wat willen jullie nog een review of artikel zien? Over alles wil ik namelijk wel schrijven, ik heb meerdere ideeën. Maar ik wil het graag van jullie horen!

Liefs



1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.