13 juli 2011

Agenda's opvrolijken

Net begon ik me even schuldig te voelen.. Waarom hield ik niet gewoon die andere blog? Ik kan gewoon over gaan op nederlands.. Maar toen dacht ik; ojaa, het zou heel raar zijn om over te gaan op een andere taal en die blog berichten sloegen niet echt ergens op.. En toen was het schuldgevoel POEFF weg(: ik kan deze blog ook laten zien, ookal heb ik op mn andere complimentjes gekregen.. Het komt wel goed schatje<3
Trouwens vandaag was eline weer bij me! Eerst had ik met madelief afgesproken maar die kon niet.. Ik ging met eline onze agenda opleuken(: we hebben 2 uur plaatjes geknipt uit tijdschriften en ze daarna verdeeld.. Wat een werk zeg.:p het was wel heel gezellig en als mn agenda af is komt er zeker een foto hier! Beloofd.
Daarna ging ik naar fitness, ook met eline. En daar waren michiel en nanne ook (:
We hebben niet echt iets gedaan maar hadden heel veel lol.(: daar gaat het om tog? Naja we hebben dinsdag zoiezo met michiel afgesproken, dan mogen we zn haar stijlen!!(: en miss maken we er een dubbeldate van, haha. Maar dan moet ik ook een date hebben.. Dus dat word nog even zoeken.:p
Wat is vakantie tog heeeeerlijk!

xmanon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.