20 juli 2011

later als beroep ?

eigenlijk zit ik met een soortvan dilemma. ik weet niet wat ik later wil doen, of wat ik na de middelbare wil doen. en dat is over 2 jaar. het lijkt heel ver weg maar ook dichtbij. over een jaar doe ik eindexamen! en daarna moet ik naar een andere school dus eigenlijk is het heel dichtbij. ik had altijd gezegt toen ik klein was dat ik uitvindster wilde worden, daarna werd t laborante. toen architect en nu mode ontwerpster. tog zit ik nog te twijfelen tussen mode ontwerpster en architect. omdat het allebei met ontwerpen is, en het heeft allebei zn plus en min kanten. ook is het moeilijk om in beide beroepen werk te vinden omdat er heel veel vraag naar is. dus idunno. volgend jaar ga ik naar de beroepenbeurs ;p dus dan kan ik kijken. maar ik denk dat ik altijd nog blijf twijfelen. jullie denken nu waarschijnlijk ook; waar maakt ze zich echt zorgen om ? maar ik weet t gewoon niet. noem is plus en minkanten van deze beroepen ? (:

xmanon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.