20 juli 2011

creatief enzoo(ll.)

ik weet echt niet hoe lang ik al niet meer heb geschreven, maar in iedergeval heeeeel lang. tja dat heb je met zomer + vakantie hea, dan zit je veel minder achter de computer.. maandag was ik dus begonnen aan een bolero alleen dat was ik van plan om met de hand te doen. daaar begin ik nooooit meer aan ! tzag er niet uit! daarna ben ik naar madelief gegaan en heeft zij nog even uitgelegd hoe de naaimachine werkt. ik wist t wel, maar was t vergeten :$ het ziet er nu wel beter uit, maar tis nog niet klaar. hieronder post ik een foto van toen ik t nog met de hand probeerde.
dinsdag ben ik met madelief stoffen gaan halen bij de jan sikkes. ik was er nog nooit geweest maar het is groot ! niet normaal. en t was dan ook een heel gedoe om een mooie kleur grijs te kunnen vinden.. en dan moet je nog met al die dingen gaan slepen enzo. pfff. naja ik heb grijs voor mn tanktop. -ontwerp post ik hieronder- en  stof voor mn tasje + een knoop + een band. het staat niet allemaal bij elkaar maar dat heeft juist wel iets (: daarna hadden we nog even koffie gedronken enzo, want het was in de ochtend naja, rond 12e.. dus we waren nog neit helemaal wakker. na de koffie ook neit echt. maarja. twas wel even gezellig <3
nadat we stoffen hadden gehaald ging ik nog met eline afspreken om wat aan onze agendaaaas te doen. de voorkant is af ! vraag me niet hoe, want ik kan echt niet kaften en de binnenkant zag er dan ook echt niet uit..

mn boleroo;
Boleroo

ontwerp tanktop:
Tanktop dat kga maken (l)

mn agendaa;
Agendaaa

xmanon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.