14 juli 2011

hit 2011

Ik heb geeeeen idee wat ik moet schrijven, vandaag is namelijk een hele saaie dag, ik zou met Jeanine afspreken maar ik heb niks meer van haar gehoord, en het regent echt keihard hier..
Dus nu dacht ik bij mezelf;; ik ga herinneringen ophalen!, ik ging bij mijn scouting foto's kijken en kwam vooral foto's van de hit tegen en dat zijn ook hele leuke herinneringen !
hit staat voor hike intresse trappers kampen, het is georganiseerd door scouting nederland & dit was mijn 2e keer dat we erheen gingen. dit keer naar;; kokkamp (:
We zouden op houtvuur koken maar er was een stookverbod omdat het zo warm was! dus we hebben alleen op gas gekookt. Er waren heel veel lieve mensjes zoals onze overbuurtjes, ze waren heel gek maar super gezellig. we hadden de grootste lol, & ook de 2e nacht kwam een van hun naar onze tent overlopen & de leiding had het nieteens door!
dit vind ik een hele leuke foto;
we hadden een fotospel en moesten een vuurtje uitbeelden op de foto. dit hebben we dus ook gedaan.(:
Bij het foto spel waren we ook verdwaald omdat we een voetbalveld moesten zoeken maar het niet konden vinden, dus gingen we een ijsje halen (: onderweg maakte larissa deze foto van me;
ik knuffel een boom, omdat dat koel is, en onze overbuurtjes die deden dat ook het hele weekend door. Er stond een hele grote boom met een opstapje zegmaar in het midden van het veld en toen sprongen ze echt heel hoog in die boom! echt vet (: maar uiteindelijk kregen ze wel allemaal wonden op hun benen enzo, want bomen die zijn niet zo heel zacht. maaaar volgens mij vinden ze een beetje liefde ook wel fijn(: dus vandaar.
Ook zijn we erachter gekomen dat we AVONDMENSEN zijn, ahaha, er was namelijk een groepje en die waren ochtendmensen en die zongen áltijd in de ochtend & daar konden wij niet tegen, wij sliepen half aan de tafel omdat we zo moe waren. en wij zongen áltijd in de avond & dat vonden zij dat weer niet leuk (: echt grappig. Het was echt super, en volgend jaar gaan we wel weer op een hit ! (:
als ik een x niks weet te vertellen, dan vertel ik wel weeer over een herinnering, want ja herinneringen genoeg met scouting!<3

xmanon

1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.