7 mei 2013

UPDATE! + 25 random facts

Daar zijn we weer! Terug op mijn vertrouwde laptop. Heerlijk. Mijn vader heeft mijn computer op wonderbaarlijke wijze weer levend kunnen krijgen, held. Ik ben zo blij! Nu kan ik eindelijk weer makkelijk doen, ik moest alles via de ipad doen of via mijn telefoon en ik merk gewoon dat ik me nu veel vrijer voel. Het gaat toch veel makkelijker op de laptop. En nu kan ik natuurlijk ook weer bloggen! Niet dat dat heel gunstig is voor mij in deze tijd nu, maar het is toch een soort uitlaadklep wat ik al die tijd miste, juist omdat ik zulke ideeën had over mijn blog die ik graag wilde uitvoeren. Over een week beginnen mijn examens al dus ik denk dat ik niet gigantisch veel ga bloggen, alleen wanneer ik het echt weer nodig heb (zoals nu). Maar misschien merken jullie er niets van hoor, dat kan ook. In ieder geval kan ik weer alle liefde en creativiteit stoppen in mijn blog, het is toch een soort hobby.
Dit is trouwens de eerste dag dat ik me weer een beetje beter voel, ik ben afgelopen week ziek geweest namelijk en ik ben het thuis zitten beu. Morgen ga ik dan ook wat ondernemen, wat weet ik nog niet, maar ik ga het doen haha. En dan is het toch weer lekker om dit te kunnen doen, als een beetje afwisseling van het thuiszitten en leren.
Maar genoeg geleuter (is dat een woord eigenlijk?). Ik heb voor jullie nog een andere wending van deze post. Namelijk 25 Random Facts! Wat ik al een tijdje wilde posten maar dus niet kon ;). En pas op, want sommige zijn wel heeel random...
Hier komen ze.

1. Als ik de hele dag thuis ben loop ik altijd op blote voeten.

2. Ik sta minimaal 45 minuten onder de douche, mijn haar alleen al kost 30 minuten als ik het snel behandel omdat ik krullen heb.

3. Heel vervelende eigenschap, maar ik kick echt op aandacht..

4. Mijn perfecte jongen is lief, maakt me aan het lachen, accepteert me, beschermt me, is sociaal en trouw en heeft een lieve lach en sprekende ogen.

5. Als het zonnetje schijnt ben ik de hele dag blij en kan ik alleen maar dansen. (zon, I love you so much)

6. Eigenlijk vind ik qua drinken alles wel lekker, qua eten is dat weer een ander verhaal. Ahum.

7. Ik ben absoluut een kattenmens, zelfs de meest schuwe katten komen naar me toe en accepteren me, zo lief.

8. Scouting is mijn leven. Mijn bezigheid elke dag, mijn vrienden groep en mijn familie.

9. Ik weet niet waarom, maar ik ken veel mensen die in het leger zitten of er in willen. Ongeveer 10 van mijn vrienden willen dit, of zitten er al in. Heel apart.

10. Ik ben absoluut geen grote eter, al wordt dat op de een of andere manier wel altijd van me verwacht..

11. Ik heb een vreemde eigenschap dat ik me heel makkelijk aanpas en meteen de sfeer aanneem die ergens hangt. Als klein meisje konden mijn ouders altijd al aan mij zien of de sfeer (op bijvoorbeeld een verjaardag) fijn was of niet.

12. Ik leg makkelijk contact met vreemde mensen.

13. Ik ben heel creatief en kunstzinnig, maar ook heel lui dus meestal doe ik er niks mee.

14. Ik heb nog nooit gevlogen, en eigenlijk ben ik ook nog nooit voorbij de grenzen van Europa geweest.

15. Ooit wil ik de wereld rondreizen en proeven van andere culturen proeven. Alleen heb ik geen idee wanneer dat dat kan, omdat ik waarschijnlijk tot mijn 25/26e op school zit.

16. Eigenlijk heb ik helemaal niet zo veel serieuze relaties gehad, al denken veel van wel.

17. Ik ben links- en rechtshandig. :)

18. Af en toe ben ik echt een control-freak. Daarbij komt ook nog dat ik sowieso ook een perfectionist ben.

19. Ik geloof heilig (!) in astrologie!

20. Ik ben verslaafd aan: Geurkaarsen, mobiel, knuffels, liefde, geluk, sinaasappelsap (versgeperst), alles wat lekker ruikt, lush, primark, Engeland, gezelligheid, de zon, sterren, warme regen.

21. Ik heb heel veel angsten.

22. Ik vind het heerlijk om vies te zijn, en dan daarna heel lang te douchen. Vies zijn opzich is helemaal niet zo erg!

23. Ik heb muziek echt nodig als afleiding.

24. Ik denk te veel.

25. In een relatie maak ik heel snel fouten, maar eigenlijk mag een jongen die ook wel eens accepteren...

Dit waren ze dan, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
I'm back!

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.