3 juni 2013

Review: HEMA bronzer, shimmering pearls


Al een tijdje was ik opzoek naar een mooie bronzer, maar nooit kon ik er een vinden. Ik heb een vrij lichte huid dus was ik altijd bang dat ik een te donkere bronzer kocht. Ik heb zelfs een keer met een bronzer in mijn handen gestaan, ik stond zelfs in de rij en heb hem toen uiteindelijk weer terug gelegd omdat ik niet wist wat ik moest met mijn huid. Laatst was ik bij de HEMA beauty, en de verkoopster was heel aardig. Dit was de lichtste kleur en het sprak me wel aan. Voor 5 euro kon ik het niet laten liggen, het was het proberen waard.


De verpakking is vrij simpel vorm gegeven. Het is een bruin doosje en een doorzichtige deksel. Wel is het doorzichtige dekseltje een leuk zicht omdat dit de bolletjes van het product laat zien. En dat is leuk. :)


De bronzer bestaat uit kleine balletjes die een behoorlijk pigment afgeven. Het product is vrij goed gevuld, dus je krijgt wel waar voor je prijs. Zelf ben ik nu juist bang dat al die balletjes zometeen door mijn make-up tas liggen, maar dit is bijna onmogelijk doordat er een plastic hulsel nog tussen de deksel zit en je de deksel er goed op kan draaien. Dus er is gelukkig wel over nagedacht.


Het idee is dat je met een kwast over de bolletjes heel gaat om de bronzer op te nemen. Ik heb hiervoor een poederkwast van de HEMA gebruikt (4 euro), omdat de bronzer iets te veel pigment afgeeft voor mijn huid. Deze kwast is echt de zachtste kwast die ik ooit heb gevoeld en hij brengt geweldig aan, voor de bronzer is het perfect omdat het in zijn geheel over de balletjes kan. Je kan de kwast makkelijk vervormen zodat het een shaping kwast wordt die deze bronzer geweldig aanbrengt.


Het is niet heel goed te zien op de foto, maar deze bronzer geeft een mooie zonnige gloed op mijn huid. Het is een bijna matte bronzer met hier en daar een shimmering. Ik ben er zeker tevreden over!

Big hug.





2 opmerkingen:

  1. Ik ken niet zoveel van make-up, sorry als het dus een domme vraag is... maar glittert het? Of voor wat gebruik je het eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij glittert een beetje inderdaad. Het geeft een zonnige gloed.
      Bronzer wordt gebruikt om je jukbeenderen aan te zetten en deze meer te laten zien.
      Je brengt het dan ook aan onder je 'wangbot' (zal ik het maar even noemen), als je een vissenmond maakt, dan is de plek waar je het aanbrengt in de inkepingen die ontstaan.
      Als er iets nog niet duidelijk is hoor ik het graag! ;)
      x

      Verwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.