19 september 2013

Before I die I want to... update !


Het leek mij wel weer eens tijd om mijn before I die lijst bij te werken! Een tijd geleden heb ik er al een in elkaar gezet, nu besloot ik het nog een keer te doen. Ik ben de afgelopen tijd vrij veranderd, en misschien iets realistischer geworden (soms). Ik vond het leuk om nog een keer rond te kijken naar wat ik écht wil doen voor ik doodga. 

Ik had vorig jaar al met mijn vriendengroep besproken of we met zijn allen op vakantie gingen, het leek ons een erg tof idee, maar helaas kwam het er niet van. We wilden met zijn 7en (?) naar een camping gaan, en dan elke dag iets anders doen. Er op uit trekken, of juist chillen in het zwembad, genieten van de zon, uiteten of feesten. Het staat nog steeds hoog op mijn lijst om écht op vakantie te gaan met deze geweldige mensen. Het hoeft geen camping trip te worden, maar wel een gezellig kampeer festijn natuurlijk! 


Ik wil naar Parijs, ik ben zo vaak in Frankrijk geweest en een aantal keer door Parijs gereden. Maar ik ben nooit écht in Parijs geweest. Het lijkt me een hele mooie stad, en ik wil dan ook gewoon onder de Eiffeltoren staan potverdrie. Het blijft een tripje om over na te denken.


Flashmobs vind ik geweldig. Hoe het ontstaat uit het niets, maar zeker hoe je er met zijn allen voor heb geoefend en het dan eindelijk mag uitvoeren. Voor onbekenden. Op straat. Ik hou van dansen en gek doen, dus dit lijkt me een mooie combi haha. Wie organiseert er even een flashmob?


Ik heb er in mijn hele leven maar een paar gezien. Zelf maakte ik als klein meisje altijd hutten in het riet. De laatste die ik maakte was heel mooi, deze had ik gemaakt met 2 andere meiden. We maakten het in het riet en het was als ons huis, ieder een eigen kamer, een vergader kamer, woonkamer, én het was aan het water. In mijn hut voelde ik me altijd tot rust komen. Anyway, een boomhut vind ik alleen maar vetter. Een boomhut is sterker omdat het van hout is gemaakt, en het is een plekje voor jezelf. In mijn droomhuis komt in de achtertuin een grote boom met daarin een massive jaloersmakende boomhut. Punt. :)


Deze stond ook op mijn andere lijst! En hij staat er nu nog steeds. Foto's maken in een fotohokje is zo lekker typisch films, en ik hou ervan. Doe mij maar ook.


Het strand vind ik iets hebben. Ik kan uren kijken naar het water, en de lucht erboven. Slapen op het strand lijkt me een immens gevoel. Om daarna dan wakker te worden en die mooie zonsopgang te zien lijkt me fantastisch. Ik kan al uren naar de lucht kijken, en dan al helemaal.
United-Kingdom. Het blijft bij mij een plekje houden in mijn hart. Ik heb zo een liefde ontwikkeld voor the UK. Ik wil nog steeds met vrienden naar Londen of iets dergelijks. Maar misschien ga ik in de vakantie wel met familie hierheen. Ik kijk er nu al naar uit!


Ook deze stond in mijn vorige lijst. En nu dus nog steeds haha ;). Regen is fijn, regen is gewoon om in te dansen vind ik haha (niet om doorheen te fietsen...). Om dan gek te doen en daarna te zoenen in de regen lijkt me fijn, heel fijn.


Een vriendin van me (Eline) heeft voor haar verjaardag een polaroid camera gekregen, en men wat een gaaf ding is dat! Gewoon alleen al om zo een camera te hebben, wil ik hem al haha. 
Deze ligt heel gevoelig, aangezien ik vorig jaar ben gezakt voor mijn eindexamen havo. Maar hierdoor wil ik echt echt echt echt echt echt echt echt heel graag slagen dit jaar.


Longboards. GIMME. Kon ik maar longboarden, kon ik het maar. Helaas heb ik een evenwichtsprobleem en zal ik moeilijk kunnen longboarden. Maar ik wil het heel graag leren.


Haha, ook deze staat er nog tussen. Aquarium dates lijken me gewoon geweldig. Je leven mag toch wel eens een keer op een sprookje lijken? 


Ik wil naar een warm, mooi land, en dan wil ik douchen onder een waterval. Ik weet gewoon dat het me zo een vrij gevoel zal geven. Rustgevend, en fijn. Misschien is het niet zo makkelijk haalbaar, maar als ik de mogelijkheid krijg zal ik hem met beide handen aannemen, zeker weten.


Een kijkje achter de schermen lijkt me tof. Vooral bij zoiets als Harry Potter, in zo een "fantasie wereld". Zonder special effects zal het er heel anders uitzien, maar ik ben echt heel benieuwd. 


Mijn beste vriendin (Madelief) heeft deze zomervakantie in Parijs een slotje opgehangen met daarop M&M, voor onze vriendschap. Toen ze thuis kwam kreeg ik 1 van de 2 sleuteltjes, en die heb ik om een ketting gehangen. Ik vind het zo een mooi gebaar. Ik zou zelf ook graag zo een slotje ophangen.


Engeland is geweldig, Engels is een geweldig mooie taal. Maar damn, wat ben ik slecht in Engels (geweest). Eerst was ik héél slecht in Engels. Ik keek nooit Engelse films of interviews zonder ondertiteling, ik las nooit Engels. Toen werd ik een fangirl van One Direction, en dat veranderde alles. Ik kan nu beter Engels, maar ik zal heel veel meer moeten oefenen om het vloeiend te spreken, om elke zin te verstaan of alles te begrijpen wat ik lees in het Engels. Maar dit komt nog wel.


Ja. Dit. Ik hou van knuffels, en met zo een bord lopen, daar zie ik de humor wel van in. Eigenlijk zou ik eens met een vriendin met de trein moeten, naar een grote stad, met een bord "Free Hugs". Het lijkt mij een geweldige bezigheid hahaha.

Dit was dan mijn (wat lange) lijst. Met hele andere dingen dan mijn vorige lijst. Ik heb ervan genoten om dit te maken! Hebben jullie iets gezien op mijn lijst wat ook in de jouwe staat? Laat het me weten!

Big hug.


2 opmerkingen:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.