26 september 2013

Our beautiful world. 100ste artikel!

\Where do you want to live? Where do you want to vacation?
My new found love....leaving the patio door open in my hotel room cuddled up with my boyfriend and falling asleep listening to the waves roll in.
Beautiful photograph :)
Spring In Central Park, NYC -- Photo via Maureen
sweet quiet ski town
Niagara falls from both sides
San Jose Beach
Westminster Sunset, London, UK

Soms, heel soms, moeten we eigenlijk gewoon eventjes stil blijven staan om te genieten van de wereld om ons heen. De wereld, de natuur, kan zo super mooi zijn! Elk klein dingetje wat je om je heen ziet is eigenlijk al speciaal dat het er is. Maar soms zijn gehele uitzichten zo immens. Misschien verwacht je het niet, maar óók op de fiets rijd je (misschien dagelijks!) langs de wonderen van deze wereld. De laatste tijd stap ik steeds vaker van mijn fietsje af om even te kijken, te genieten en de plek te bewonderen. Het kan van alles zijn: een beekje, diertjes, het gras, de heide, duinen, het strand, de lucht, de wolken, de sterren misschien? Hoe vaker je erbij stil zal staan, hoe mooier het zal worden. Wat ik jullie hiermee wil meegeven is: enjoy the little things! Geniet van alles en iedereen om je heen en wees gelukkig bij elke stap die je neemt.

Bij deze kan ik jullie ook vertellen dat ik heel trots ben met het feit dat dit mijn 100ste artikel is! Jawel! Mijn blog bestaat nu 2 jaar en een beetje, en dat ik nu toe ben aan mijn 100ste artikel is toch wel een mijlpaal. In het begin wist ik nog niet zo goed wat ik met mijn blog wilde, en nu ben ik er toch wel zo een beetje uit. Ik vind het super leuk, en ik ben benieuwd wat dit jaar, en de volgende 100 artikelen, mij zullen brengen!

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.