16 september 2013

Kamer inspiratie

<3

Zoals jullie al hebben kunnen lezen ga ik mijn kamer veranderen. Na een aantal jaar fantaseren over een eigen plekje, heb ik het eindelijk zo ongeveer doorheen. De beginnetjes zijn er, we hebben namelijk verf gehaald! Er is nu een klein stukje muur geverfd om het een en ander uit te proberen. De kastjes gaan geverfd worden, mijn nachtkastje krijgt een likje en de rest van de muren komt ook aan de beurt. Ook heb ik gekeken voor een bed, een tweepersoons :3. En heb ik gekeken voor een bureau. Ik heb al een definitieve indeling gemaakt, dus het is eindelijk concreter. 
Hiervoor had ik al die tijd al ideeën, over hoe ik het wilde inrichten en met welke kleuren. En ik heb heel veel gehad aan de inspiratiebron "Pinterest". Nu laat ik jullie zien welke inspiratie slaapkamerdingetjes het meest komt bij mijn idee van mijn kamer!

Tufted. Love linens.

Allereerst vind ik dit bed super gaaf. Het ziet eruit alsof je er zo in kan ploffen en heerlijk weg kan dromen. Zo wil ik ook mijn bed gaan "inrichten"; uitnodigend. Ik ga mijn bed dan ook gebruiken als bank haha. Ook trok deze slaapkamer me door de lichte kleuren, en de mooie licht inval. En het schilderij is ook heel leuk!

Maagdelijk witte slaapkamer

Mijn slaapkamer wil ik graag clean hebben. Wit leek me daarom wel tof, lekker fel, maar toch rustig. Ik vond het zo leuk staan. Dit vind ik alleen iets te wit, daarom heb ik gekozen om nu met tinten wit, crème en lichtgrijs met daarbij een kleuraccent te spelen.

bedroom - slaapkamer

Hier zie je goed wat de grijze tinten met wit doen. Ze laten het beter uitkomen. De lamp vind ik een leuke eyecatcher tussen al het grijs en wit. En zie je het licht? Heerlijk, ik wil een lichte kamer :)

~LinenS + fLOoR + rUG ~*

Crème kleur wil ik ook tussen de kleuren voegen. Het staat zo lief. Hier zie je weer het schattig opgemaakte bed, met veel kussens! Stel je nu eens voor dat het nachtkastje ook crème zou zijn? Zo heb ik het ongeveer in gedachten.

Lovely

Dit interieur is meer op de grijstinten gebasseerd. Naar mijn mening is het net iets te grauw. Wat me vooral trok was de quote op de muur, dat zou helemaal bij mij passen.

the shutters

Als laatste deze leuke foto. De gezelligheid straalt ongeveer van het plaatje af. De kussentjes zijn veel te leuk en de lichten maken het een gezellige kamer. De kleuren komen goed overeen met mijn idee.

Volgens mij bied ik niet veel afwisseling met mijn plaatjes, maar ik ben zo enthousiast over mijn idee en hoe het nu eindelijk wordt uitgevoerd! Er komen snel updates :).

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.