24 september 2013

The Autumn tag


Deze tag ging al een tijdje voordat het officieel herfst was rond in het bloggerswereldje. Zo had ik hem al gespot bij Teskuh, Eline en bij Madelief. Na een aantal voorbeelden te hebben gezien ben ik overtuigd en wilde ik ook graag the autumn tag doen. Het lekkere zomer weertje heeft ons verlaten, en is ingeruild voor een aantal dagen alleen maar regen. Gelukkig is de regen nu minder geworden. Daarentegen is het wel al een stuk kouder geworden. Tijd voor mooie boswandelingen, wijde truien, knus op de bank en lekker warme drankjes! Om een beetje in de stemming te komen zijn hier de vragen!


What is your favorite thing about it?
Het leukste en fijnst aan de herfst vind ik het afkoelen van de zomer, en op een andere manier genieten van de natuur. In de zomer is het heerlijk om naar het strand te gaan. Maar in de herfst is dit alleen maar vetter. Ook wordt de sterrenhemel helderder, en de blaadjes krijgen weer allerlei vrolijke kleurtjes! Ik vind het heerlijk om in de herfst door het bos te wandelen en te genieten van de natuur om mij heen. De bomen, de dieren, paddenstoelen etc. Ik vind het ook heerlijk om op de bank te kruipen, te knuffelen en gezellig en knus te zitten. :3

Favorite drink?
Hoe kan het ook anders: de warme choco! Zelfs in de zomer kan ik het niet weerstaan dit te drinken haha. Nu heb ik er weer een goed excuus voor. Het liefst zit ik dan in lekkere warme cafeetjes of bij de starbucks! Bij de starbucks hebben ze namelijk echt heerlijke warme choco. Wat ik ook erg kan waarderen is thee. Vaak als ik thuis kom ga ik lekker samen met mijn moeder op de bank thee drinken. De herfst draait dus wel een beetje om gezelligheid vind ik.


Favorite scent/candle?
Deze vind ik moeilijk. In de herfst steek ik vrij snel kaarsjes aan, geurkaarsen het liefst. Het maakt mij dan niet zo heel erg uit welke geur dit is. Ik denk dat ik meestal wel ga voor mijn kaneel, cranberry of bosbessen kaarsen. Ik weet niet waarom, maar het is heerlijk. Ook kan ik, vooral in de herfst, echt genieten van wierrook.

Best lipstick?
Een warme, rode, chique, wat 'volwassenere' rood. Het straalt warmte uit, en dat vind ik heel mooi bij een herfst look. De laatste tijd draag ik niet echt meer lipstick, en ik denk dat ik in de herfst ook meer lipbalms ga gebruiken. Mijn lippen barsten zo snel :(. Maar ik sta deze herfst open voor allerlei nieuwe mooie herfst kleuren.


Go to moisturiser?
Als dagcrème, én als nachtcrème ook, zal ik nog wel een tijd de 'Vitamine E' lijn van TBS blijven gebruiken. Het voedt mijn huid zo goed en fijn. Mijn huid blijft soepel, zelfs met de hoeveelheid make-up wat er daarna opgaat. Het verzorgt je huid, en is simpel.

To go colour for the eyes?
Deze vind ik ook moeilijk. Voor dagelijkse looks grijp ik altijd naar mijn Urban Decay, Naked Basics palette. Maar voor de herfst vind ik het ook heel mooi om champagne kleur te gebruiken, of brons, dieper bruin dan normaal, rood, bordeaux rood, bosbes paars, mos groen en ga zo nog maar door. Heel jammer dat ik het meerendeel van deze kleuren niet in mijn bezit heb, haha.

Favorite music?
Voor de herfst heb ik niet echt speciale nummers die ik luister. Misschien dat ik wel nóg meer Ed Sheeran ga luisteren, of juist expres weer zomerliedjes omdat ik de zomer ga missen. Verder ga ik denk ik gewoon mee met de top "zoveel", blijf ik bij de nummers die ik nu al luister, en misschien ga ik wel mee met nummers die worden voorgesteld door vrienden haha. Mij maakt het niet uit wat ik luister, als het maar muziek is.


Favorite outfit to wear?
Sowieso iets met mijn wintertruien die de hele zomer onaangeraakt in mijn kast hebben gelegen! Hoogstwaarschijnlijk gecombineerd met mijn favoriete zwarte broek die zo lekker zit, en mijn geliefde beanie met mijn cirkel sjaal. Ook ga ik waarschijnlijk meer voor bruine kleuren. En verder sta ik open voor de herfstmode, denk ik. Ik moet sowieso hoognodig herfstkleding shoppen. En dan doe ik er meteen mooie laarzen bij.

Autumn treat?
Ik wil altijd al veel te veel. Nu ga ik me waarschijnlijk veel meer focussen op producten uit the body shop en de lush. Ook wil ik een mooie winterjas, mooie laarsjes, en natuurlijk de kaartjes voor het One Direction concert! Én doe mij ook maar nog even leuke uitstapjes erbij haha.

Favorite place to be?
Buiten, in de natuur. Op het strand, in het bos, op een grasveldje, het maakt niet uit, als het maar buiten is. Het liefst met een lief persoon.

Ik weet niet of ik al heel veel zin heb in de herfst, maar ik denk dat ik er maar aan moet geloven. En, zo zie je maar weer: Er zitten ook genoeg voordelen aan de herfst! Dus kom maar op met die koude dagen, mooie natuur, lieve mensen, warme choco, herfst mode, gezelligheid, het knusse gevoel, mooie make up kleuren, verzorgingsproducten, warme truien, beanies, en de heerlijke geurkaarsjes! Ik ben er klaar voor!

Wat vind jij leuk aan de herfst?

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.