21 oktober 2013

Fall looks inspiration

Het is officieel herfst! Kom maar op met al die mooie blaadjes die van de bomen af gaan vallen, het is altijd zo fijn om dan door het bos te lopen. Beetje jammer dat het meestal wel een stuk kouder wordt en je je dik in moet pakken voor je naar buiten gaat. Hoe doe je dat nu fashionable? Pak al je truien, sjaals, mutsen, handschoenen, vesten, boots, hoge laarzen etc. etc. maar uit je kast en laat je hiermee inspireren!

love the peplum!
Zelf ben ik nog opzoek naar de perfecte winterjas. Nu zal ik zelf niet voor zo een knalkleur gaan, maar ik vind het peplum model wel super leuk. En de grote knopen spreken me ook erg aan!

Pastelkleuren zijn ook leuk in de herfst vind ik! Het jasje is helemaal toppie en ik vind het leuk dat het zacht roze steeds terug komt in de outfit. Wel zie ik nu pas dat het open schoenen zijn, wat me niet zo heeeeel handig lijkt als het iets kouder is. Behalve dan als je heel graag bevroren tenen heb.

Patched up Jeans
Broeken met gaten zijn niet zo heeeel handig in de herfst of winter. Nu kan je natuurlijk een dikke panty eronder aan trekken, of je kan dit doen! Stof op de gaten naaien! Ik vind het er heel tof uit zien. Boots eronder en je heb een mooie edgy outfit.

Jurkjes kunnen nog steeds! Ik vind deze rood in combinatie met het crème hele leuke kleuren voor in de herfst. Doe een dikke panty aan onder je jurkje, een sjaal om, een jas om het af te maken en je zal het niet zo snel meer koud hebben.

<3
Deze sjaal vind ik iets hebben. Het is een bruine tint wat ik heel mooi vind in de winter en herfst. Ook vind ik de punt heel leuk. Zelf heb ik ook zo een sjaal liggen maar dan een gebreide versie. Deze vind ik ook heel leuk! Ik denk dat de aztec print erbij het ook maakt dat als ik deze in de winkels zie liggen ik het niet kan laten liggen, het is een subtiele eyecatcher.

Haal die vestjes maar weer uit de kast! Een basic outfit kan net worden opgeleukt door een comfi vest. Wat is dat toch heerlijk. Bordeaux rood vind ik ook een echte herfst kleur. Een ketting erbij en daar is fashionable outfit!

Emperor's New Groove Cardi $44.00
Geef mij ook zo een vest. Super comfi, met leuke aztec eyecatchers. Ook vind ik de lange laarzen heel leuk erbij staan. Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer van hoge laarzen, maar eigenlijk blijven ze super leuk, en warm natuurlijk.

boots and sweatersfall. Love this look
Weer een leuk voorbeeld voor wat sjaals met je outfit kunnen doen. En dat je best een rokje aankan in de winter, dikke panty en klaar. Dan kan je zelfs je open schoenen aan doen. Ik vind het tof dat de tas hier een eyecatcher wordt doordat de rest zwart en wit is. Ook vind ik die trui en erg leuk uit zien. Alles oogt zo comfi maar leuk!

Dat wordt weer een comfi seizoen, ik merk het al. Lekker wegslobberen in trui en sjaals. Maar dan misschien wel in rokjes met dikke panty en lange laarzen! Ik kan er bijna bij wegdromen haha.

Big hug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.