22 oktober 2013

Lush wishlist

Lush, my all time favorite store. Ik zie weer overal reviews voorbijkomen aangezien de kerstcollectie er weer is. Vreemd genoeg zijn het juist de producten die er het hele jaar zijn, degene die mijn aandacht trekken. Ik ben opzoek naar wondermiddeltjes voor mijn huid, en stuitte toevallig op aanraders van anderen.
Aqua Marina
1. Aqua Marina. Een gezichtsreiniger voor in de ochtend. Voor de gevoelige, onzuivere en rode huid. Ik las dat dit een heel goede vochtinbrengende moisturiser voor in de ochtend is. En het wordt heel erg aangeraden, dus ik ben wel nieuwsgierig.  


Er zitten drie verschillende soorten zeewier in Aqua Marina. Daarbij nog heel veel zeezout, om het marinethema nog iets duidelijker te maken. We gebruiken zeewier om twee redenen: ten eerste, als je het goed gebruik vormt het een heerlijke gel die je huid verzacht en ten tweede, het bevat ontzettend veel vitaminen en mineralen die essentieel zijn voor je lichaam. Meng dit met intens verzorgende aloë vera, diepreinigende kleisoorten en je hebt de ideale huidreiniger. Masseer een kleine hoeveelheid over je vochtige huid, heel even in laten trekken en daarna afspoelen met lauw warm water. Gebruik altijd een schoon lepeltje om Aqua Marina uit je potje te halen!

9,90 euro per 100 gram.



2. Let the good times roll. Een gezichtsreiniger wat ruikt naar popcorn (en wat zelfs popcornstukjes bevat!). Een klei wat je met water kan uitsmeren op je hand en daarna op je gezicht kan aanbrengen.Let the good times roll is zeer goed voor de onzuivere huid. Wel heb ik gelezen dat de popcorn deeltjes een scrubbende werking kan hebben, dus dat dit product niet dagelijks kan worden gebruikt en misschien niet geschikt is voor een hele gevoelige huid. Wel laat het een zachte huid achter. Ik twijfel nog een beetje hierover, dus ik ga kijken of ik een tester mee kan nemen.


Watertandend lekker, deze zachte reiniger die je voor zowel je gezicht als de rest van je lichaam kunt gebruiken.
In de winter heb je vaak wat eerder last van dode huidschilfers, door de wisselende temperaturen, uitdrogende centrale verwarming en koude wind. Dus je huid kan best wat extra verwennerij gebruiken! Let The Good Times Roll verwijdert die huidschilfers op een zachte manier zodat deze weer zacht en stralend wordt.
In deze reiniger vind je onder andere plantaardige glycerine, dat je huid helpt vocht vast te houden. Kaneelpoeder  heeft een anti-bacteriёle en anti-septische werking en helpt als je snel last van puistjes hebt. Het heeft ook een stimulerende werking op je bloedsomloop.
De stukjes popcorn zijn bedoelt als decoratie, maar kunnen misschien een beetje scherp zijn. Oefen dus niet te veel druk uit als je deze over je huid masseert!
9,90 euro per 100 gram.
Angels On Bare Skin
3. Angels on bare skin. Welk product ik al helemaal vaak langs zie komen is de Angels on bare skin, het is dan ook een bestseller. Hij is nu uitverkocht op de webshop, maar komt snel weer terug. Angels on bare skin is ook een gezichtsreiniger, en gaat ook de roodheid van de huid tegen. Vaak wordt dit product ook als scrub gebruikt door de harde deeltjes.
Soms is oud-en-vertrouwd gewoon het beste. Angels On Bare Skin is gebaseerd op een eeuwenoud recept, de ingrediënten geven al heel lang fantastische resultaten.
Angels On Bare Skin zorgt voor een gelijkmatige teint, vermindert roodheid en verbetert de gezondheid en het uiterlijk van je huid.
De gemalen amandelen in Angels veranderen als je het met water vermengt in verzachtende amandelmelk. Dit wordt wereldwijd gebruikt als middel om de huid  te verhelderen te maken en haar licht aan te spannen. We vermengen het met kaolin, een zachte kleisoort die vuil absorbeert en zacht reinigt.
De plantaardige glycerine voedt en verzacht je huid. De mix essentiële oliën die we hieraan toevoegen staan allemaal bekend om hun balancerende en aanspannende effect op de huid. Als laatste sprenkelen we gedroogde lavendelbloemetjes over deze schitterende mix, dat is alles!
Verder voegen we er niets aan toe. Als Moeder Natuur zulke geweldige ingrediënten levert zijn andere toevoegingen overbodig.
Veel vloeibare reinigers bevatten water, waardoor er conserveringsmiddelen nodig zijn. Angels On Bare Skin bevat geen conserveringsmiddelen of andere chemische ingrediënten. Je voegt zelf het water toe aan het kleine beetje dat je direct opgebruikt.
Wrijf een hoeveelheid ter grootte van een erwt met een paar druppels water op je handpalm tot een pasta, en masseer dit zachtjes over je vochtige huid. Spoel af met lauwwarm water en geniet van een superzachte en schone huid!
9,90 euro per 100 gram.

Het zijn stuk voor stuk producten die bestaan uit een soort van klei/pasta wat je met water kan aanlengen om het daarna op de huid aan te brengen. Ik ben heel benieuwd naar deze producten omdat het in reviews zeer wordt aangeprezen en wordt gewezen op dat het wondermiddeltjes zijn. Ook vind ik de prijzen enorm meevallen, mits ze doen wat ze beloven. De volgende keer dat ik in de Lush kom ga ik maar even goed rondkijken naar deze reinigers om mijn huid weer eens een oppepper te geven!

Eigenlijk weet ik niet zo goed welke ik nu precies zal nemen!

Voor welke zou jij gaan? Laat een reactie achter!
Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.