4 november 2013

The Guilty Pleasure Tag


Volgens mij heeft iedereen wel guilty pleasures. Dingen die we heel leuk vinden, maar die je beter niet gelijk tegen iemand kan zeggen die je nog niet zo goed kent. Na diep graven kwam ik erachter dat ik ook genoeg guilty pleasures heb, en die ga ik vandaag met jullie delen.


Film: Man of Steel

Een superhelden film. Je moet er maar van houden. Precies. Een lekkere actiefilm, niet echt typisch iets voor meiden. Maar juist dit soort films vind ik vet om te kijken, een goed verhaal en veel actie en ik ben al snel in voor de film. Natuurlijk hou ik ook van drama films op zijn tijd, maar actie films vind ik ook heel erg leuk. Man of Steel ging ik heen voor het superhelden gedeelte, maar ik kwam erachter dat er nog een heel verhaal achter zat! Ik heb met veel plezier zitten kijken (in de bioscoop!).


Serie: Geordie Shore

Ik volg veel series. Veel waar toch de meningen over verdeeld zijn als: Expeditie Robinson, Wie Is De Mol, en ik volg allerlei talentenjachten. Over deze series ben ik nog vrij open, maar ik hou het meestal voor me dat ik naar Jersey Shore en uiteindelijk ook naar Snooki & Jwoww kijk/keek. Toen Geordie Shore op tv kwam was ik verkocht. Ik weet niet wat me precies trekt, maar ik vind het veel te leuk om te kijken naar een groep feestbeesten in een huis, die al snel een soort familie worden en helemaal losgaan. Nep borsten, dikke spieren, zonnebankje hier en daar en veel te veel drank. Ik vind het interessant om ernaar te kijken. Het lijkt een heel andere cultuur en dit speelt zich dan af in Schotland! Bij Geordie Shore vind ik vooral het accent leuk, haha.


Muziek: One Direction

Ik ben nauwelijks meer een fan te noemen, maar af en toe luister ik toch echt nog een nummertje van 1D. En ook ga ik voor de tweede keer naar hun concert. Niet echt iets wat je meteen verteld aan iemand die je net kent. Maar echt beschamend vind ik het ook niet, het is toch de grootste boyband in de wereld. Ook vind ik dat Miley Cyrus steeds betere muziek maakt, er is  heel veel ophef over maar ik vind juist dat hoe raarder ze doet, hoe beter haar nummers worden.

Snack: alles wat slagroom bevat, pannekoeken met ijs, eigenlijk alles

Ik ben een enorme snoeper. Soms heb ik van die momenten dat ik behoefte heb aan al het eten dat slecht is. Slagroom doet het bij mij vaak wel goed, denk aan moorkoppen, slagroomsoesjes en (neger)zoenen. Daarbij heb ik een paar jaar geleden ontdekt dat het echt heel lekker is om kant en klare pannekoeken met ijs te eten "als tussendoortje". Super slecht natuurlijk, maar oh zo lekker.Verder hou ik van allerlei koekjes, bokkepootjes, oreos, banketstaven en natuurlijk van allerlei chips soorten.

broodjes warmen boven het vuur

paintballen, verfkatapult for the win!

Activiteit: Scouting

Hier hoefde ik echt niet lang over na te denken. Ik schaam me er echt niet voor dat ik op scouting zit (dat stadium was ik al heeeeel snel voorbij). Maar er wordt toch vaak naar gedacht over scouting, het is totaal geen reëel beeld en dat is jammer. Als ik aan mensen vertel dat ik op scouting zit krijg ik gelijk de vraag of ik elke week knoop, en de realiteit is verre van dit. Op scouting doen we alleen maar gezellige dingen, maar dit is helaas alleen te ervaren en niet uit te leggen.

Absurde verzamelingen / belachelijke aankoop: Blikjes/flesjes van kamp & hoge hakken

Ik heb een nogal aparte verzameling: ik verzamel allerlei blikjes, flesjes, flessen etc. van kampen en die zet ik neer in mijn kamer. Ik heb laatst dit een beetje uitgezocht en heb nu vooral Monster Energy blikjes, een ander blikje en een fles kinder champagne overgehouden. Ook heb ik een zwak voor hoge hakken, en dat terwijl ik ze nu nauwelijks meer draag. Ik vind het super mooi om te zien, en het is fijn om ze aan te hebben. Maar ze lopen zo lastig, en mijn voeten doen veel te snel pijn aangezien ik zwakke enkels heb een geblesseerde rug en ze daardoor verkeerd neer ga zetten. Ook wordt het nu winter, en dan kan ik ze natuurlijk helemaal niet meer aan, helaas.
Alex in Wild Child
Ik kwam hem tegen in pak!
Crush: Alex Pettyfer

Al sinds ik me kan herinneren vind ik één acteur geweldig en dat is Alex Pettyfer. Jullie kunnen hem kennen van Wild Child, Magic Mike etc. Tegenwoordig ziet hij er anders uit dan dat ik hem ken in bijvoorbeeld Wild Child, maar ik blijf hem leuk vinden met zijn tattoeages, extreem afgetraind lichaam (niet normaal meer) en zijn baardje. Hij is gewoon leuk.

 
Kledingstuk: Oversized shirts

Kleding moet lekker zitten, dat vind ik belangrijk. Ik ben helemaal happy als ik een fijn oversized shirt heb wat mijn ook nog staat (dit is namelijk vaak niet het geval)! Ik vind het zo fijn om gewoon een simpele outfit samen te stellen die lekker zit. Ik ben niet zo van alle poespas.

Dit was een vrij nieuwe tag, hij zwerft nog niet zo lang rond over internet. Hij is lekker persoonlijk. Ik vond het erg leuk om in te vullen, maar vaak ook wel moeilijk zeg! Als jullie de tag willen overnemen voor je eigen blog is dat natuurlijk geen probleem, ik ben wel benieuwd namelijk.

Big hug. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.