27 november 2013

Pictures are some memories that no one could ever change. | my november

Of all of our inventions for mass communication, pictures still speak the most universally understood language. - Walt Disney


November is alweer bijna voorbij, en dan is het alweer december. December jongens! De tijd vliegt. Het is alweer 2014 voor we het doorhebben. November ging ook al weer veel te snel. Op instagram keek ik even welke foto's van november waren en dit waren er vrij weinig. Which means: Deze maand was veel te leuk en te druk om foto's te nemen. Daardoor heb ik uit oktober ook wat fototjes meegenomen, gewoon, omdat ik die maand ook héél leuk vond en ik wilde ze graag even laten zien. Bij deze!

Bovenaan zie je de meeste recente foto's en onderaan de minste. Ik begin ga van onder naar boven maar wel van links naar rechts, yay!

-Maak kennis met mijn (bijna) nieuwe kamer! Ik riep al jaren dat ik mijn kamer wilde veranderen. Hier waren net de muren geschilderd, de kastjes geschilderd, had ik net mijn nieuwe bed en had ik een dekbedovertrek wat nu alweer is vervangen!
-Ik gaf in oktober ook weer eens een filmavondje, helaas kon lang niet iedereen komen, maar ook met dit kleine groepje hebben we geen film gekeken (ja je leest het goed) maar alleen maar gezellig gedaan en brownies gemaakt midden in de nacht. We hebben ook naar de sterren gekeken, ik in mijn biggen onesie! Toen we concludeerde dat het te koud was om naar huis te fietsen bleef iedereen maar spontaan logeren, gezellig!
-Hier zie je mij overblij met mijn nieuwe bed, ik zat achter in de kofferbak trouwens, ahum.
-Ik was wezen shoppen met lieve Joyce! In de primark tas zie je de biggen onesie. Ik was aan het wachten op mijn bus naar huis en vond de kleurcombinatie veel te leuk, hahaha.
-Een pagina uit mijn smashbook! Al mijn treinkaartjes die ik had, heb ik erin geplakt, met een uitleg :).

-Jep, ook ik studeer! Zie je hoe goed ik mijn biologie samen kan vatten? Rondwormen, ringwormen.....
-Niet al te duidelijke foto, maar ik was wezen bowlen met mijn lieve scouting groep! Uiteindelijk heb ik wonder boven wonder gewonnen, en moest ik slagroomsoesjes kopen omdat ik de weddenschap had verloren dat ik zou verliezen.. (snap je hem nog?)
-Ik teken steeds meer, het is fijn. Hier zie je een dromenvanger. Ik vind hem nog best wel goed gelukt eigenlijk!
-Op de weg terug naar huis zag ik een dubbele regenboog. Terwijl ik aan het fietsen was heb ik foto's gemaakt en de regenbogen zijn nog goed te zien ook. Wonderen van de natuur vind ik zo mooi.
Een gekke, oude foto met lieve Joyce. Tijdens een vorige keer shoppen.

-Mijn oma was jarig, en een verjaardag vond ik een goed excuus om eens voor een wat heftigere make-up look te gaan. Ik draag nu steeds vaker zo een donkere ooglook.
-Maak kennis met mijn nieuwe dekbedovertrek! Allerlei grote steden staan hierop en ik ben er verliefd op. Dit is precies wat ik wilde!
-Een wat oudere foto die ik heb herpost met lieve Eline.
-De professionele foto's van de wensdag waren binnen. Iedereen was heerlijk kleurrijk en we dan ook meerdere groepsfoto's laten nemen.
-Dit is nog zo een groepsfoto. Hier gooide iedereen verfstof in de lucht, het zag er heeel tof uit.

-Ook in november was er een scoutingfeest. Deze keer was het in het thema novemberfest. Madelief en ik moesten natuurlijk wel even een foto van onszelf maken met die enorme bierglazen (0,5 liter!).
-Wil je nog een foto maken, komen opeens mario en luigi erbij staan! Helaas duwde mario mij een beetje klem tussen madelief en sta ik er maar half op, haha.
-Ik had mijn houtskool weer eens gevonden. Tekenen met houtskool vind ik een van de moeilijkste technieken, maar toch probeerde ik een portret te tekenen.
-Hier zie je nog even de groepsfoto van het scoutingfeest. Gekke mensen <3.
-Met mijn mama was ik naar Arnhem gegaan, hier gingen we kijken voor de kunstacademie Artez. We waren iets te vroeg dus besloten we naar het station te gaan en daar starbucks te halen met een muffin. Wat is dat toch altijd lekker daar.

-Een oldie. Madelief en ik in de trein terug van een hele dag in Kopenhagen. Dit was op kamp in Denemarken, en wat was het leuk! Mag ik terug?
-Ik was zo klaar met de hele dag dat ik besloot dat ik wel toe was aan een warme chocolade melk en appel met kaneel en suiker. Dat deed me goed! Op de achtergrond van de foto zie je een bloemstuk die mijn moeder heeft gemaakt, ik vond het zo mooi dat ik die erbij op de foto wilde hebben.
-Mijn tijd als junior-leiding bij de esta's is nu toch echt voorbij! Afgelopen vrijdag werd ik officieel geïnstalleerd als leiding en hoor ik er echt bij.
-Zaterdag zijn mijn ouders, broertje en ik in de stad wezen shoppen voor sinterklaascadeautjes. Toen mijn mama met deze ketting aankwam, was ik eigenlijk meteen verkocht. Ik vind peterpan-kraagjes heel leuk, maar ik draag ze nooit. Nu ik de ketting ook daadwerkelijk heb vind ik het nog heel moeilijk te combineren, maar voor de kerst moet het van pas komen, toch?
-Een mooie afsluiter. Dit is het slotje wat nu hangt in Parijs. Het is opgehangen door Madelief en vertegenwoordigt ongeveer onze vriendschap. Onze datum dat we 'opeens' vrienden waren staat erop en onze 'naam': M&M natuurlijk ook. Ze had 2 sleuteltjes, waarvan ze er 1 aan mij heeft gegeven. <3

Pictures are lifestory's. Cherish them.

1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.