10 oktober 2013

Wensdag Eline!


Afgelopen zondag heeft er een hele mooie en bijzondere dag plaatsgevonden. Mijn lieve vriendinnetje Eline is een tijdje ziek geweest, gelukkig gaat het nu een stuk beter! Ze is een tijd geleden opgegeven bij de stichting doe een wens voor een wensdag. En deze heeft ze gekregen ook!


Eline is eerst met dolfijnen wezen zwemmen, is toen met de limousine naar de bakker gegaan om daar regenboog cake te eten, teske kwam daar binnen, teske heeft haar opgemaakt en toen zijn ze met een oude volkswagen hippiebusje naar Eline haar school gereden. Vanaf daar kwamen wij erbij, de klas en vrienden van Eline. Vanaf daar zijn wij met zijn allen in een vip bus naar het strand gereden. We hebben op het strand vanalles met verstof (zoals ook bij de colourrun wordt gebruikt) gedaan, en uiteindelijk zag niemand er meer 'normaal' uit. We hebben bij het strandtentje om het kampvuur gezeten, pizza gegeten en marsmellows geroosterd. Toen het al wat donkerder werd hebben we twee wensballonnen opgelaten, dit was zo een mooi gebaar <3. 

Het was een supertoffe dag, en ook een paar van mijn wensen kwamen stiekem uit! Ik hoop dat Eline de dag van haar leven heeft gekregen en heeft genoten. Ik wil hierbij stichting doe een wens bedanken voor deze dag, vooral Petra die ons allemaal heeft gecontact, en ook wil ik Teske (van www.teskuh.nl) bedanken voor het compleet maken van Eline haar dag! Eline had het al over hoe haar wensdag eruit moest zien, en met dolfijnen zwemmen en met teske zijn kwam er altijd in voor! Heel mooi geregeld.

Ik heb wat sfeer beelden voor jullie, dit zijn foto's van mij en van vrienden. Er was een professionele fotografe aanwezig die de hele dag door foto's maakten, als ik haar foto's heb weten te bemachtigen komen die in een aparte post. Dit is alleen een snel artikel over deze dag. Wel staat Teske haar filmpje aan het eind, dit laat de dag uit haar ogen zien en het is super tof geworden! :

Dit was het volkswagenbusje waarin Eline met haar vader, moeder, broer en met Teske aankwam

Dit was onze vip bus! Hoe leuk!

Met Puck, zie onze wimpers !

Ook even onze kleding showen, dit was wit haha.

Met mijn gekke Juultje

Met Eline, waar het deze dag allemaal om draaide!

Jawel, ik heb een foto met Teske!

Dit was hoe ik eruit zag na het gevecht. Mijn haar is nu nog oranje (!).

Leuke mensen.

We hadden een kampvuurtje erbij!

Pizza, nomnomnom.

Zie die zonsondergang op het strand!

De wensballon met al onze toekomstwensen voor Eline <3.

Als laatste wil ik jullie nog even mijn schoenen showen, haha.

Dit is de vlog van Teske over deze speciale dag:


Ik heb genoten. En hopelijk Eline nog meer! Eline, als je dit leest. Ik hou van je en ik geef om je, en de rest natuurlijk ook!

Big hug.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.