13 juli 2015

Een beeld van mijn afgelopen week


Na vorige keer wist ik nog niet zo goed wat ik met deze rubriek aan moest. Vandaar dat het er ook al na één keer weer uit lag. Nu weet ik voornamelijk nog niet wat ik dit in godesnaam moet noemen. Ik wil niet zo een na aper zijn, maar alle mogelijke namen zijn al in gebruik of gewoon niet leuk genoeg. Logisch natuurlijk. Begrijpelijk. Maar ik ben al per artikel een kwartier bezig met een titel verzinnen. 

Ik vind dit artikel toch wel iets persoonlijks hebben. Ik vind het leuk om mijn week met jullie te delen en ik vind het zelf ook heel leuk om weer even terug te blikken naar wat ik nu precies deze week heb gedaan. En daarbij heb ik deze week ook drie keer gevlogd via de app Storie. Volg mij door >hier< te klikken. Deze week bestond uit nog een beetje school en buiten dat vooral veel koffie, veel afspraken, veel het huis ontvluchten. Kijk snel mee!


Zondag

Misschien dachten jullie het al. Huh? Huis ontvluchten? Jazeker. We zitten op het moment in een verbouwing. Vorige week zondag begon paps met een stukje van de vloer weghalen, en op het moment ligt de hele vloer (behalve in de keuken) er al uit! Wat een geluid zeg!


Zondag bestond voornamelijk uit werken! Hierna kon ik eindelijk lekker luieren.



Normaal werk ik op de zondag voornamelijk de ochtenddienst. Deze zondag werkte ik echter de avonddienst en ik vond het helemaal prima. Op de zondag staat er toch nét een andere ploeg dan door de weeks, en ik vond het mega gezellig en relaxed gaan. 
Als we na sluitingstijd nog wat kopen uit de winkel moeten we altijd een krabbeltje laten zetten. Ik vroeg om een bloem, dus ik kreeg deze mooie bloem op mijn bonnetje.

Maandag

Maandag heb ik geen foto's gemaakt. Ik heb mij hier vooral gestort op mijn verslagen en op het niets doen. Tot ik die avond lekker weer kon werken.

Dinsdag

Dinsdag kwam ik erachter dat het twee dagen daarvoor alweer 4 jaar geleden is dat mijn opa overleed. Wat gaat de tijd snel... Ik vond het ook heel bijzonder dat mijn lieve neefje de eerste was die het berichtje op instagram likete. Jordy heeft ook zo een hartje voor opa gemaakt. <3



Deze dag mocht ik de auto lenen om heen en weer naar school te rijden. Ik moest namelijk een A1 map, een A3 map en 5 boetseerwerken ophalen. Dus ik besloot dat de auto het makkelijkst hiervoor was.
Ik had de auto zo mooi geparkeerd, waren er twee mega bussen voor en achter gaan staan! 


Verder heb ik deze dag nog koffie gedronken, in een cafeetje verslagen proberen te maken en wat ongepland geshopt. Zoals hierboven... Dit waren zulke mooie stenen! 
Hierna ben ik ook nog met vriendinnetjes naar de film Minions geweest (wat eigenlijk Magic Mike XXL had moeten zijn...)

Ook heb ik deze dag voor het eerste gevlogd via de app Storie. Bekijk het hier > Auto rijden, cafeetjes, aankoopjes en films. 

Woensdag
Woensdag kwam Joyce (van Joojsjes Lifeblog) gezellig richting Haarlem om samen koffie te drinken en om heel veel lipsticks samen uit te testen bij ons gezamenlijke favo lipstick merk: MAC. De verkoopsters vonden ons misschien iets minder leuk, maar we hebben heerlijk verschillende lipsticks uitgeprobeerd. Hierboven draag ik Ruby Woo. Een Retro Matte lipstick die veel te moeilijk was om er goed op te krijgen maar die enorm mooi rood was. Deze lipstick heb ik erop gelaten toen we de winkel weer uit stapte. Joyce eindigde met diva op haar lipjes, die haar ook enorm mooi stond! (ook al vond zij zelf van niet hihi).


Hierna gingen we koffie drinken bij Coffeedate! We namen allebei een hazelnoot, karamel capuccino en een stukje heel machtige dark chocolat cake. Noms! De cake hebben we alleen allebei niet opgekregen, oeps! Verder hebben we hier heel lang gezeten, lekker gekletst en gegeten. Genieten.

Hier nog een mooie still van de vlog die ik maakte van deze dag. Bekijk hem hier > Heel veel lipsticks, koffie en verslagen
De rest van de dag heb ik me heel erg druk gemaakt om de twee verslagen die nog af moesten voor de volgende ochtend.

Donderdag
Donderdagochtend moest ik dus weer vroeg op om de verslagen in te leveren. Na heel veel gedoe is alles goed opgelost en hoef ik dus niets nog later in te leveren voor dit jaar. Vakantie! 
Ik moest enorm lachen toen ik de afdruk van mijn lipstick zag op de appel. Jep, lipstick struggles, net als de dag ervoor, hihi.

Toen ik thuis kwam nam ik een welverdiend groot stuk watermeloen. Omnom!
De rest van de dag heb ik lekker thuis gezeten met mams en muziek geluisterd.

Omdat we geen tv meer hebben in de huiskamer (die is nu helemaal leeg op de tuintafel na), besloten mama en ik na het eten spelletjes te spelen. We begonnen met ons typische spel. Rummicub! 

Toen het donker begon te worden, besloten we nog een potje onderuit te spelen. Wat we nog nooit echt geheel volgens de spelregels hebben gespeeld. Wat een grappig spel is dit! We hebben enorm gelachen.

Vrijdag
Vrijdagochtend kwam ik een fotoboek tegen van toen ons huis werd gebouwd. Hierin waren zo veel oude foto's te vinden. Ook van onze lieve poes Quini! Wat een dotje he? Ik mis haar nog zo vaak.

De zon scheen heerlijk, dus ik besloot mijn korte broek en nieuwe open schoentjes aan te trekken. Ik vind ze zo leuk!

Vrijdag besloot ik ook weer rustig aan te doen. School heeft me toch wel weer compleet uitgeput. Ik dronk chocomel uit deze heerlijke stitch mok die ik kreeg van lieve Madelief! 

Verder heb ik de hele dag besteed aan dingen rondom mijn blog en ook aan lekker relaxen. Heerlijk dit soort rustige fijne dagen.

Zaterdag
Zaterdag gingen paps en mams weer aan de slag in huis. Damon en ik besloten buiten de deur te ontbijten. Bij de ikea! Al viel dit enorm tegen. Het croissantje was kneiterhard, het eitje was al op en het was natuurlijk veel te weinig.. We besloten nog een taartje erna te eten, oepsie.

We hebben door de hele ikea gelopen en leuke dingen bekeken. Het was zo gezellig samen!

Nadat we door de ikea zijn gelopen en hebben geluncht, besloten we dat het tijd was voor een ijsje. Damon kan altijd zo heerlijk op een foto staan.

Wat ons betreft het lekkerste ijs in Haarlem! We mochten bij dit bekertje vier smaken uitkiezen. En het was super lekker.

's avonds waren de ouders weer weg naar een bbq en aten wij samen pizza, gevolgd door een game of thrones avondje in Damons kamer.

Ook ons ikea avontuur heb ik gefilmd. Bekijk het hier > Ikea adventures met Damon.

Zondag
Zaterdag had ik zwarte a4tjes gehaald bij de Pipoos en ben ik met dit nieuwe projectje begonnen!

Ook maakte ik vandaag een foto van mijn nieuwe aanwinst. Het kleedje! Ik ben er zo verliefd op.

Vandaag bestond weer uit werken, wat super gezellig en fijn was. De rest van de dag hebben we lekker frietjes gegeten en moesten we afwassen. Bah. De waterleiding is perongeluk geraakt, dus geen water in de keuken voor de vaatwasser...

Volgende week heb ik nog nauwelijks ingepland. Misschien ook wel lekker, ik merk dat ik écht moet bijkomen van school. Ik ben van plan veel te werken, misschien weer cafeetjes af te gaan en lekker te bloggen. Ook wil ik vrienden weer zien, ik mis zo veel mensen op het moment.

Liefs!

Ps. Suggesties voor een leuke naam voor deze rubriek zijn meer dan welkom, hihi.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke week! En die still, help me haha. Misschiennnn... Weekly dose of Manon offff Manon's week in pictures? Zoiets haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, deze lieve reactie <3. Hehehe, precies mijn gedachten ook, maar hij is wel heel leuk enthousiast en spontaan.
      Oeh die eerste is echt heel leuk verzonnen! Misschien word dat m wel :).

      Liefssss

      Verwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.