16 juli 2015

Mijn liefde voor mijn kunst schapendekentje


Vraag me niet waarom ik nu precies een artikel wijd aan mijn nieuw dekentje. Maar ik doe het toch echt. Ik heb het idee dat het gewoon nodig is, haha. Toen ik het zaterdag eindelijk kocht was ik gelijk zo enorm enthousiast. Ik ben er gewoon zó blij mee, om meerdere redenen. Dus ik wil jullie graag voorstellen aan mijn nieuwe lieve kunst schapendekentje.
Toen ik dus afgelopen zaterdag in de Ikea liep wist ik het ineens: ik moest gewoon een schapendekentje hebben. Ik had ineens de behoefte aan zo een fluffy dekentje wat overal zo mooi zou staan. Die moest ik gewoon in mijn kamer hebben. En dus ging ik samen met mijn broertje op zoek. Ik wilde het liefst niet zo een standaard witte, ik wilde heel graag een bruine! Maar ik had mij hier een beetje op verkeken. De meeste schapendekentjes waren best wel duur. Rond de 30/40 euro. Ik raakte al een beetje mijn hoop kwijt, maar er moest toch ook wel eentje van rond de 10 euro te vinden zijn? Na lang zoeken vond ik zo een kunstdekentje voor een tientje. Maar wel alleen in het wit. Máár ik had er een gevonden! Dus die kon ik niet zo maar laten gaan. Ik besloot hem mee te nemen.


Toen ik thuis kwam heb ik hem gelijk een plaatsje gegeven op mijn bed. Ik concludeerde eigenlijk vrijwel gelijk dat wit misschien toch wel beter staat in mijn kamer. Mijn kamer is wit met grijs en een accent rood. Misschien dat bruin er ook wel mooi uitsprong, maar dit witte fluffy dekentje doet iets meer mee in het geheel en staat gelijk heel mooi!

Het dekentje voegt echt iets toe vind ik. Het staat een stukje huizelijk, gezelliger. Het laat me er nog iets meer van genieten om op mijn bed te zitten. En het mooiste vind ik nu dat ik, sinds ik dus dit dekentje hier heb liggen, ik mijn bed altijd opmaak en schoon houd! Hoe mooi is dat! Meestal is mijn bed een chaos. Mijn deken ligt veel te vaak in een prop op mijn bed. Nu vind ik het juist fijn om naar het geheel te kijken. En als er ook maar één vuiltje in mijn dekentje vind, moet 'ie eruit. Eigenlijk vind ik dat veel fijner dan dat het normaal zo een rommel is.
Het dekentje voelt zo knuffelig en fijn. Ik ben er helemaal weg van en kan er heel enthousiast door worden.


En mijn schapendekentje is ook heel fotogeniek! Man. Echt zo mooi. Ik heb voor dit artikel al een stuk of twintig foto's gemaakt en ze waren stuk voor stuk mooi! Ik ben bang dat ik het dekentje ook voor productfoto's wil gaan gebruiken. Het is gewoon zooooo moooooi! Sorry Joyce, voor het stelen, maar ik kan gewoon niet anders! Kijk hoe mooi!

Ik ben in ieder geval enorm enthousiast, als je dit nog niet had gemerkt. Ik koop niet zo vaak dingen voor in huis. Maar ik vraag mij af of dit een omslagpunt gaat zijn. Ik keek namelijk ook al naar welke kaartjes van mijn opleiding goed stonden in mijn fotohangers... Het maakt het gewoon zo comfortabel en gezellig.



Wat is jouw favoriete woonaccessoire? 

Liefs <3

1 opmerking:

  1. Haha, no worries! Wij hebben ook gewoon zo'n fotogeniek kleedje van IKEA, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.