10 februari 2012

Dansen en Winterhike..

hello beautiful<3


Vandaag weer een lekker kort dagje. van 9:20 - 11:55 (:
ja dat is wel chill!
Vanavond is mijn kleine dansuitvoering, we hebben zelf een dansje verzonnen en die gaan we dan in de kantine uitvoeren, andere bijvoorbeeld bij het zwembad etc. en morgen (wow, morgen al) heb ik de winterhike. we vertrekken rond half 1 volgens mij op het station van soest als het goed is, dit ligt dus in Utrecht. En dan moeten we met volle bepakking een tocht lopen tot ergens in de avond, en dan daarna een tent opzetten en buiten slapen met min. -7.
Laat het natuurlijk weer zo zijn dat ik keihard op mn plaat ben gegaan gister dus nu een gekneusde teen heb en ik gister ook iets heb gedaan met mn rug waardoor ik nu niet kan bukken en niks kan oppakken. :/
Vanavond wil ik wel proberen te dansen, gewoon 1 x wel 1x niet. want we moeten hem 14x opvoeren.. en dan zie ik het wel voor morgen. Ik ben er niet kapot van want als mn rug koud is dan doet ie vooral pijn, en buiten is het heel koud jaja. maar ik wil ook niet mn groepje in de steek laten, 2 van de 6 gaan al niet mee namelijk..
Ik weet het niet ;o
Iemand advies ?
je kan ook anoniem reageren dus zonder een account hierop :).

En ik wil jullie nog even meebrengen: IK WIL NAAR GRASPOP!
voor degene die niet weten wat het is: http://www.graspop.be/nl/bands/index.html
Slayer, lamb of god komen enzo. ik wil oooooook.
maar natuurlijk begint dan mn pww en natuurlijk is het in belgiƫ en natuurlijk is het per dag 80 euro :c.
Gemeenerds :c.

kus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.